AllIKnowSoFar skrev 2022-11-10 22:23:42 följande:
Visst känns det som tiden går ganska fort nu? Kul att läsa om era barnvagnsplaner. Här blir det en stadsbebis så vi söker motsatsen till redig vagn haha, en som vi orkar bära upp liggdelen till tredje våningen.... bra tips om black friday, ska absolut hålla koll efter erbjudande på babyskydd då!!
fint ni ska hämta spjälsäng, Confused87, kommer nog kännas mer verkligt med den i hemmet
Jag ligger och tittar på buffarna på magen nu, bästa stunden på dagen!
Haha, tur att det ändå finns så många olika modeller på marknaden så man får det som passar ens egna situation
Jag har börjat tappa räkningen, förut var jag alltid bensäker på vilken dag jag var på, tex 13+5. Nu bara "eh, vecka 23 tror jag" lyssnar på en podd också Gravid vecka för vecka, och det underlättar nog inte att blanda ihop vilken vecka hon är i och vilken vecka jag själv är i
Mysigt med buffarna, jag har känt dom mer eller mindre i snart 3 veckor
Ibland verkligen sparkar! Ibland bara buffar.. förstår att man som omföderska lättare känner igen rörelserna för nu kan jag förstå att de tidiga buffarna jag kände faktiskt var bebis och inte bara jag
Har ni börjat ana något mönster än? Är jag uppe och kissar runt 4 på morgonen kan jag känna något litet, sen även vid 8 på kvällen
nu när jag sitter och skriver det här så känner jag också buffar