BF MARS 2023
Är de någon som börjat känna något i magen?
Känns så märkligt att gå runt alla dessa veckor och inte känna något i magen.
När börjar man känna sig gravid?
Är de någon som börjat känna något i magen?
Känns så märkligt att gå runt alla dessa veckor och inte känna något i magen.
När börjar man känna sig gravid?
Är det fler än jag som har drömmar/mardrömmar? Om relationen, bebis osv. Ibland är jag nästan tröttare på morgonen än kvällen för att hjärnan gått på högvarv under natten
Har ni någon kvällsritual som kan få hjärnan att varva ner? Funderade på att börja med meditation, men har aldrig gjort det så vet inte hur jag ska börja..
När ska man börja känna rörelser i magen, går runt och bara väntar vilket är väldigt stressigt det oxå.
Jag börjar också bli otålig att känna bebisen nu... visst borde det va störst chans när man ligger och vilar? Min moderkaka är i framvägg (iaf var den det när vi gjorde KUB) så jag kommer nog få vänta lite till, är i mitten av vecka 18 nu.
Tror verkligen jag kände Liten igår, kändes som när man åker i ett gupp fast nu låg jag stilla i soffan och inte riktigt så högt upp utan mer längre ner där Liten borde befinna sig.. ny känsla så därför tror jag Liten hade lite gymnastik där inne
Vi ska ta reda på kön, vill veta så mycket som möjligt! Vi gjorde kub och jag funderade faktiskt på nipt också trots bra siffror, men någon måtta får det vara..
RUL imorse, allt såg bra ut och vi väntar en flicka känns ändå som att man kan slappna av en del nu