Dålig magkänsla
Hej!
Jag är i exakt samma situation som du. Trodde nästan det var jag som skrivit din text först???? Jag har haft en enorm barnlängtan ända sedan jag och sambon blev tillsammans för sju år sedan. Vi börja försöka juli 2020 så snart firar våra försök två år. Inget som är så roligt att fira kanske. Jag har precis som du också haft en känsla om att jag aldrig kommer få barn, även fast det är allt jag någonsin önskat. Men känslan att det aldrig kommer hända har legat och gnagt. Och nu efter två år gnager den något enormt.
Även jag som du ska spola äggledarna och om det ser bra ut ska jag få ägglossningsstimulerande medicin. Skulle egentligen ha spolat i måndags men tiden blev inställd två timmar innan besöket. Så nu måste jag vänta till september då dom stänger för semester fick jag brev om i fredags. Men kanske skönt att slippa ta massa hormoner i sommar.
Skönt att att skriva till någon som går igenom samma. Det är endast jag och min sambo som vet detta. Jag har varken pratat med min familj eller vänner. Orkar inte få tips eller att de ska tycka synd om mig.
mvh en tjej som är less på att försöka utan resultat.