Inlägg från: Jagharingenfantasi20 |Visa alla inlägg
  • Jagharingenfantasi20

Gå på Rammstein konsert i v30?

Har möjlighet att köpa en biljett till Rammstein i sommar. Hade varit hur kul som helst om man hade kunnat gå!!! 
    Jag kommer vara gravid i v30 då, är det skadligt att gå på konsert med tanke på ljudvolymen?
    tänker ju också att bebis är väl inkapslad och är i vatten med. 

jag hade givetvis tänkt att fråga min BM, men vill gärna höra andras tankar och åsikter först 

• Svar på tråden Gå på Rammstein konsert i v30?
  • Jagharingenfantasi20

Tack för svar! 
    Jag är inte orolig för smitta, har en 1åring här hemma så svårt att undvika förkylning osv (: 
    det är enbart pga ljudvolymen jag tänker på i Max 2h. Kan helt förstå att man får avstå arbetet om det är buller varje dag!!!!

• Jagharingenfantasi20

Vad kul Cinapuffen!!! 

åh segt med ståplats, det förstår jag verkligen. Du får ta med en picknick pall hihi. jag har sittplats isåfall, hade absolut inte orkat stå om man är så långt gången som v30 haha!! 

jag funderar enbart på att se Rammstein då, struntar nog i förbandet. Vill inte ?riskera? det isåfall. Meeeeen har inte pratat med BM och har inte hört att det ska vara farligt ? ÄN (:

• Jagharingenfantasi20

Har frågat flera barnmorskor och ingen säger att det skulle vara farligt på något sätt. Om jag mår bra så mår bebis bra typ. 

Vi ses på Ullevi :D

Svar på tråden Gå på Rammstein konsert i v30?