-
-
Svar på tråden Extrema bilder
-
Finns regler om vad man inte får lägga in för bilder. Som tex inga könsorgan
-
Då detta är ett forum för familjer vill jag påpeka att det finns även minderåriga medlemmar här...
-
En extrem bild, extremt rolig. -
Ja, det är ett forum för familjerAnonym (Xylofon) skrev 2022-03-29 15:14:53 följande:Då detta är ett forum för familjer vill jag påpeka att det finns även minderåriga medlemmar här...
-
Sitter här med min krigare som svajar i luften....stor å grann den är med blankt olla.
vill ni se? -
Lovar att jag polisanmäler som jag gör med alla som oönskat postar bilder på sina organ.Anonym (Kalle) skrev 2022-03-29 18:46:44 följande:
Sitter här med min krigare som svajar i luften....stor å grann den är med blankt olla.
vill ni se?
-
Synd ... har en riktigt bra organbild på mitt öra .... det vänstra-Anonym (Y) skrev 2022-03-29 18:48:49 följande:Lovar att jag polisanmäler som jag gör med alla som oönskat postar bilder på sina organ.
-
Jag erkänner motvilligt att det där va äckligt som fan men samtidigt lite kul lol. :PGaskarl skrev 2022-03-29 15:27:31 följande://
En extrem bild, extremt rolig. -
Vi har en polis i tråden som anmäler snoppbilder...ha haAnonym (Hmm) skrev 2022-03-29 18:57:56 följande:Synd ... har en riktigt bra organbild på mitt öra .... det vänstra-
Så passa dig för att lägga ut bilder på organ.
Funderar på att skrämma Familjeliv med mitt bångstyriga stånd...
Krigaren min...vapendragaren, kärt barn har många namn.