Petraa skrev 2022-05-30 17:07:55 följande:
Negativt test imorse, om det inte är positivt imorgon på BIM-1 så är det kört. Känns redan kört nu för jag har inte det minsta ömma bröst, vilket jag har haft dagarna runt tidigare plus. Så trist att man var naiv nog att tro att första försöket skulle lyckas. Dock tacksam att det finns kvar i frysen för försök nr 2.
Känner mig utmattad när jag tänker på hur detta aldrig tar slut, vill bara leva mitt liv som vanligt och äta, dricka och vara som jag vill. Har begränsat mitt liv i 3 år nu och är så trött på ALLT, speciellt nu runt sommaren när vi har flera jobbevent där man ständigt behöver hitta på nån dum ursäkt för varför man inte dricker då jag inte vill att folk ska tro att jag är gravid. Ursäkta negativiteten men är så himla less så jag ibland bara känner hur skönt det vore att inte behöva vakna upp.
Jag håller tummarna för dig <3 Jag förstår din frustration även fast jag inte testat mig ännu...
Igår var en otroligt jobbig känslomässig dag. Kunde inte gå in på Instagram överhuvudtaget för alla skrev om morsdag. Kände mig så ensam och grät nästan hela dagen, mådde riktigt piss. Alla mina vänner skrev om #girlpower och lyckan att få vara mamma. Självklart unnar jag dom de missförstå mig rätt men är så less på attvara den enda utan barn, att ingen har förståelse för hur stor längtan är. Jag tror det är bra att skriva negativa saker ibland för att kunna vända sitt humör. Och vem säger att man måste vara glad oxh må bra jämt <3
Kärlek och styrka till oss!