Inlägg från: Anonym (Herregud) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Herregud)

Hur skall jag få min snart 30-åriga son att glömma det förflutna?!

Anonym (Mamma) skrev 2022-03-12 16:50:25 följande:

Jag må ha slagit mina barn. Men mina barn har fått mat, kläder och husrum. Jag har aldrig förbjudit mina barn att inte tvätta sig eller allt som barnet behöver. Jag slängde aldrig ut mina barn mitt ute på gatan., t.ex.

Jag har varit en bra mamma, som lagat mat m.m. Inte så att jag bara lagat mat åt mig själv, utan jag laga mat, så det räckte till alla.
    Herregud, TS och X utgör nog den mest dysfunktionella familjen jag sett på FL, och det vill inte säga lite...
  • Anonym (Herregud)
    Anonym (Mamma) skrev 2022-03-13 08:03:54 följande:
    Jag är 58 år.

Jobbat som lokalvårdare i största delen av mitt vuxna liv och för 5 år sedan, började jag jobba inom hemtjänsten.

Jag har dubbla jobb och mitt barn har det skönt, med försörjning m.m. Något som L också fick ta del av medan han bodde här och får ta del av, om han kommer tillbaks.

Jag lever inget liv, där jag tvingar barnen jobba och försörja mig. Jag har aldrig tvingat barnen att laga mat eller städa m.m. Allt har jag skött och fortsätter sköta.
    Har x något jobb eller försörjer du honom?
  • Anonym (Herregud)
    Anonym (Mamma) skrev 2022-03-13 08:43:48 följande:
    Han kan ibland ha jobb och ibland inte ha jobb. Det kommer och går, kan man säga. Jag försörjer det mesta. Jag har dubbla jobb och lagar mat m.m.
    Och du tycker att L ska komma tillbaka och hänga dej i kjolarna han också? Har du jobb genom Samhall?
  • Anonym (Herregud)
    Anonym (Mamma) skrev 2022-03-15 20:06:57 följande:

Jag var i en jättestor stress. Jag har sagt detta förut. Det var svårt för min sits. Om jag får en chans, så slår jag inte mina söner igen.
    Så du varken ångrar dej eller känner skuldkänslor? Du lär inte få någon Mother of the Year Award...
  • Anonym (Herregud)

Vet du vad ts, det bästa är nog om du håller truten fortsättningsvis och lämnar den här tråden. Du kommer aldrig att få medhåll, och allt du skriver visar bara mer och mer tydligt hur komplett galen, egoistisk och verklighetsfrånvänd du är!

Svar på tråden Hur skall jag få min snart 30-åriga son att glömma det förflutna?!