• nernu

Bebis vill sova helatiden

Pope Joan II skrev 2022-03-09 21:24:14 följande:
    När mätte ni senast huvudomfånget?
    Men vad är det med dig? Varför envisas du med att en bebis med normalt mycket sovtimmar skulle vara sjuk på något sätt?
  • nernu
    Pope Joan II skrev 2022-03-09 22:55:40 följande:
    Jag envisas inte med att bebisen skulle vara sjuk, jag envisas med att det är klokt att kolla upp hur bebisen mår. Menar du att det inte finns bebisar vars beteenden, vanor och annat som beror på sjuksom?
    Jo det gör det. Men det här är ingen avvikande vana på något sätt. helt inom ramen för hur många timmar en bebis ska sova På dygnet och den verkar ju må bra när den är vaken och äter som den ska. Ska man kolla upp varför ett barn kissar på morgonen eller äter frukost också?
  • nernu
    Pope Joan II skrev 2022-03-10 09:13:23 följande:
    Nu har ts varit i kontakt med Knodd och om hon känner sig nöjd och lugn efter att ha gjort det samt efter att ha läst era försäkringar om att hennes bebis sömnmängd är lika normal som det är att kissa på morgonen och äta frukost så är det så det är. Jag ser ingen anledning att argumentera vidare med dig om saken. 
    Ja det är ju inget jag har hittat på själv. 15-18 timmar är normalt enligt 1177 och det är så mycket ts bebis sover. Tycker att det är onödigt att skrämma upp föräldrar om att något kanske är fel när det inte finns något som tyder på det. 
Svar på tråden Bebis vill sova helatiden