-
Sticker till och känns som lätt mensvärk på ena sidan av livmodern. Inte hela tiden, utan det kommer och går :) Vet inte om det är en nu, men jag har haft flertalet innan. Gissar att jag får dem för att ägget inte släpper.amandakollb skrev 2022-07-29 15:00:27 följande:Okej håller tummarna för ett plus! Hur känner du att det kan va en cysta? Hur känns de? Är lite orolig om jag också har en
-
Är på cd29 och förra mensen kom då. Men brukar få mens på cd30. Ingen i sikte ännu. Har haft mensvärk varje kväll nu i en vecka, så den borde komma när som. Men om mensen inte kommit till på onsdag tar jag ett test :) Hoppas hoppas!amandakollb skrev 2022-07-30 19:39:15 följande:Okej jag förstår :) svårt att veta, mdn jag har iaf fått boka ultraljud nu måndag 8e augusti då jag är på cd 14, så får hoppas det ser bra ut då!
när är bim i veckan?:) -
Hoppas allt går bra på ditt ultraljud Ingen mens ännu och om den inte kommer inatt så testar jag imorgon. Köpta test nu på kvällen. Hoppas verkligen inte den kommer, men min mage håller på så risken finns nog. Den brukar bli bångstyrig när mensen är på vägamandakollb skrev 2022-08-02 12:55:47 följande:åh det låter ju jättelovande :) fortf ingen mens? ska du testa imorgonbitti? håller alla tummar o tår!!
-
Bara ett streck på RFSU- testet, men ingen mens ännu. Är på cd 31 så testet borde visa positivt. Troligtvis är det något annat som gör att den inte dykt upp ännu Det konstiga är att mensvärken som jag haft i en vecka nu är borta, fattar ingenting. Säkert en cysta som strular till detamandakollb skrev 2022-08-03 08:33:04 följande:såå spännande!! hur gick det med testet imorse? :D
-
Hej Min mens kom den 5 augusti på dag 33 så nu har jag börjat en ny kur. Tråkigt, men skönt när test visar negativt. Var hos Gynekologen i onsdags och då såg han att min slemhinna var 9,5mm och trippel samt 2 mogna ägg på 24,5mm på höger äggstock. Håller tummarna att ett släpper och att det går den här månaden Fick ingen ovitrelle, men det kanske var för jag hade 2 ägg som var lika stora?
-
Vad härligt! Grattis Bim är den 4de september. Hoppas på plus ????amandakollb skrev 2022-08-24 13:47:12 följande:okej det kommer gå jättebra :) när beräknar du bim?
det går bra tror jag, har fortf hög temp och ingen mens så hoppas jag fortf är gravid! inga symptom ännu dock -
Vad tempar ni med? En vanlig termometern eller är det någon särskild?
-
Jag håller tummarna för dig Folsyra är bra att ta om man försöker bli gravid. Jag är inne på mitt 4de försök nu, men inte tagit sig ännu. Har bim på söndag så då får vi se.Olli85 skrev 2022-08-31 21:27:51 följande:
Hej
jag har följt denna tråden i 6 månader. Lika längesedan jag gått på letrozol dubbeldos.
Lyckades bli gravid vid andra kuren men efter några dagar fick jag mens dvs tidigt missfall.
Efter jag tagit min 5:e dos började jag även ta folsyra för att öka mina chanser. (något jag hoppas och tror)
Men sakta men säkert börjar tålamodet ta slut och man börjar undra vad problemet är.
Hoppas hoppas hoppas att de går vägen denna gång 🙏
-
Kände likadant nu senast. Hade molvärk I 1,5 vecka och mensen var sen men med negativa test så jag blev glad när mensen väl kom Det är skönt att veta att kroppen fungerar som den ska och jag hoppas det går vägen för dig den här kurenVigge85 skrev 2022-09-01 17:13:14 följande:
Då kom mitt svar igår, fick en liten blödning men väntade tills idag för och bekräfta att det verkligen är mensen som kom. Och det va det! Så det blev inget denna månaden heller.
Men nu kan jag börja om igen, så imorgon börjar nästa omgång med dubbel dos letrozol. Men jag är så glad över att slippa behöva ta provera den här gången. :) Och så fick man bekräftat att jag ändå haft en ägglossning, vilket känns skönt och veta. :)
Så den 12:e september blir det ul och hoppas man har en blåsa eller två redo för nytt försök.
Har inga symtom och det känns skönt för varje gång jag haft det så har det visat sig vara negativt! Förra kuren hade jag molvärk I 1,5 vecka och kuren innan det var det ömma bröst. Hoppas att inga symtom betyder att det blir ett + -
Jag tror jag fick plus precis så inga symtom betydde att jag var gravid
Visst ser ni också 2 streck? -
Det känns jättebra :) Börjar känna av tröttheten och illamåendet lite nu, men är så glad att det äntligen gick Nu håller jag tummarna att inget händer och att allt set bra ut! Hur går det för dig?amandakollb skrev 2022-09-03 08:13:45 följande:Absolut två streck!! åååh stort grattis:DD så roligt! Hur mår du?
-
Tack Hur går det för dig?Sarastiina skrev 2022-09-03 11:27:36 följande:
Grattis!! Absolut två streck :)
-
TackVigge85 skrev 2022-09-04 19:58:37 följande:Grattis till två streck!