Letrozol 2022 - följas åt?
amandakollb skrev 2022-05-11 19:27:52 följande:
Okej det låter bra! Jaaa håller tummarna, du får uppdatera på onsdag hur det gick :)
jah fick faktiskt också rätt mycket illamående av att äta letrozol, tyckte inte jag hade det förra gången. Egentligen inte under de fem daharna jag tog tabletterna utan typ cd 10 och fram till ägglossning. Fick du de endast de dagar du tog tabletterna eller efter eller både och?
Från det att jag tog tabletterna och 2 veckor till mådde jag illa, men sedan försvann det
Kommer definitivt uppdatera. Är här inne och läser varannan dag numera.
Hanwe skrev 2022-05-11 22:57:55 följande:
Jag har också PCO och har läst om Femifert som jag tror innehåller inositol och lite sugen på att testa också. Men vet inte om det finns någon kontraindikation till att börja eller om man bara kan köra på! Ska till Gyn imorn så kan ju dubbelkolla????
Ja, gör det :) Har faktiskt fått hem inositol nu som både jag och sambon ska ta. Vet inte om man får ta det samtidigt som letrozol bara. Kanske triggar igång massor av ägg om man tar båda samtidigt. Vi får se hur det ser ut på vul på onsdag
Håller tummarna att det inte gör det konstigt. Läste att både ägg- och spermiekvalité blir bättre av inositol, men sedan stod det på en sida som sålde så det kan ju vara mumbo jumbo (skitsnack) också.
Har också gjort det misstaget med smilisar haha.