• Sarastiina

Letrozol 2022 - följas åt?

Hej! 

tog Ovitrelle i fredags kväll och hade mkt motvärk i helgen. har även tempat men tempen har inte stigit mycket ligger runt 36,3 nu sista dagarna. borde haft ägglossning i helgen. Tempar ni med Ovitrelle? Tänker att tempen borde stigit mer? 

• Sarastiina

intressant! tempen kanske blir lite knas med ovitrelle då :) man känner inte igen det från när man inte tar ovitrelle. spännande. 

• Sarastiina

Hade troligtvis ägglossning dag 11 om vi ska gå på Ovitrellen. Vad tror du om så små höjningar? 
  • Sarastiina

CD 10 tog jag ovitrellen, så tidigt i cykeln, men skulle gå bra enligt gynekolgen...

okej, hoppas det :) hur går det för dig? 

• Sarastiina

Hej! 

är på Äl+9 idag och fick nu ikväll en liten rosa lätt blödning. ligger på 36,7 i temp. Hoppas på nidis. 

• Sarastiina

Jag har oftast 14 dagar, väldigt exakt. Så Känns bra denna gången i alla fall. Tänkte testa fredag eller lördag. 

• Sarastiina

Jag hade lite svårt att hålla mig så testade idag, i och med troligtvis en nidblödning mån-tis. Dock negativt idag. har Bim på lördag. 

• Sarastiina

Jag har fått en cysta tyvärr så får vila lite nu från Letrozole. har ni fått cysta ngn gång av letrozolen? typiskt nu när man inte vill vänta allt för länge ;)

• Sarastiina

Har en liten annorlunda kurva denna gången efter ägglossningen. gjorde vul i måndags och fick bekräftad ägglossning i onsdags men sen har tempen dykt igen. Någon som vet vad det kan bero på? 
  • Sarastiina
    Nu ha tempen gått upp igen. Tycker Var lite konstigt att den dök så efter bekräftad ägglossning. ngn som vet vad det kan bero på eller haft så? 
  • Sarastiina

Jag fick ägglossning dag 11 på en letrozolkur (dubbel) så man kan få rätt tidigt i cykeln. men jag tror inte det behöver vara försent. 

Svar på tråden Letrozol 2022 - följas åt?