• Sarastiina

Letrozol 2022 - följas åt?

Någon annan som är nära Bim nu? 

• Sarastiina

Spännande ändå sarah90 :) Tänkte ta ett test imorgon eller lördag om inte mensen kommit. har känt lite spänt i brösten och lite Molvärk även lite ont i ryggen på nätterna. har du känt ngr symptom? 

• Sarastiina

Svagt positivt idag på bim, har dock haft lite rosa på pappret också nu i eftermiddagen. Ngn som vet? kan inte vara Ovitrelle då det är 15 dagar sedan nu. 

• Sarastiina

Svagt plus på Ovitrelle + 12 idag, jag hoppas ????????

låter som vekligen som en nidblödning @baconpie

• Sarastiina

Tror det beror lite på hur länge man själv vill försöka också. 6-8 kurer verkar en del köra vad jag sett men nog väldigt olika. det är bra att ta en paus mellan kurer också då medicinen ökar risk för cystor etc så man ska nog inte köra för många kurer på rad utan ngn månads vila efter ett par kurer. 

• Sarastiina

Ska testa dubbeldos denna månad. har testat enkeldos men får ägglossning ganska sent i cykeln typ dag 21-22 av den. 

när har ni fått ägglossning med dubbeldos? 

• Sarastiina

låter ju bra om den kan tidigareläggas, har kännts som att det blir så sent i cykeln runt dag 21-22 om det kan påverka hormoner och så vidare. 

har du fått fler äggblåsor med dubbeldos? kör du ovitrelle också?

• Sarastiina

har varit lite olika ibland cykeldag 14 och nu senaste gångerna runt dag 20. så det är lite som att cykeln har förslyttats. hoppas dubbeldos kan göra det till tidigare. 

jag kör ovitrelle när jag följt upp med ultraljud. 

Svar på tråden Letrozol 2022 - följas åt?