Letrozol 2022 - följas åt?
Hej!
Vill bara först säga att det varit kul att läsa alla inlägg och upplevelser ni haft/har. Jag är ny på familjeliv men kände jag ville joina denna tråd för den instämmer med min nuvarande situation.
Kort om mig, vi har försökt få barn i snart 3 år. Blev gravid tidigt men fick mf i v.13, sedan dess har det inte blivit nåt. Har pco och nyligen gjort klart min utredning där jag nu har tagit min första omgång med letrozol. 1 tablett i dag 3-7 och vid dag 12 en kontroll hos gyn som tyvärr inte påvisade någon aktivitet alls och slemhinnan var alldeles för tunn. Så nu väntar jag på att få börja nästa kur då jag ska ta dubbel dos av letrozol samt eventuellt provera om inte mensen kommer av sig själv. Men jag har väldigt svårt att haffa min ägglossning när det väl sker för som min gynläkare sa så har jag väldigt tröga äggstockar som inte ofta vill släppa nåt. Hon har inte sett någon ännu på alla våra möten. Testat med stickor men alla jag gör är negativa. Har ni några tips på vad jag ska tänka på när jag gör testerna? Tempa har jag aldrig testat. Tacksam för alla tips ni kan ge!