Anonym (Undrar) skrev 2022-01-12 09:59:52 följande:
Blev lite nyfiken här. Om du hade en ny partner sen bara några månader tillbaka som känner sig obekväm med att du och framför allt hen bastar med enbart dina vänner (några du t om har haft sex med eller varit tillsammans med) hade du då avstått ifrån att basta med dom för din nya partners skull, eller är personen för svartsjuk och inte värd någonting?
Nu hoppas jag för Gud skull att du inte är mitt x, för vill ha någon annans syn på frågan i liknande situation.
Haha, nä jag är inte ditt ex.
Helt ärligt skulle jag nog inte anpassa mig. Jag var tillsammans med en kille för sisådär 25 år sen som var svartsjuk, naken var hemskt och han fick panik av bara tanken. Då tjorvade jag med handdukar och annat elände för att försöka göra honom halvnöjd men jag fixar inte att vara pryd för någon annans skull. Naken är inte ett problem om man inte gör det till ett och att jag då som inte ser något problem (eller något sexuellt) tycker det är jobbigt att hålla på att gömma mig och dessutom ev göra andra obekväma för att de tror att jag är obekväm. För att någon annan inbillar sig att det finns en stämning som inte finns.
Nä det skulle jag nu som 45-åring inte ställa upp på.
Sen är det ju inte så att jag bastar naken med folk i tid och otid. Sist var nog 2 år sen. Var på fest hos en gammal vän (manlig) och bastade där med kompisen, kompisens fru och ytterligare en gemensam manlig vän. Dricka lite öl, surra lite, sitta i handduk och svalka sig ute. Underbart men väldigt osexigt.