• Doc H

Har du varit i en mixad bastu?

Finns ett antal ställen runt om i Sverige, Norge och Danmark

Har varit på några i Malmö, Helsingborg och Höganäs

Men pandemin har satt väldigt mycket stopp för bastubadandet just nu

Så man får hålla till utomhus, vinterbada

• Doc H
    Anonym (Loo) skrev 2022-01-13 12:11:49 följande:

Jo det förstår jag. Det skulle ju inte gå idag. Blev bara så fascinerad av tanken att sitta där naken bland nakna män. Tänk om dem får stånd?

Ska inte göra dig besviken

Men de ställena och platserna/stränderna jag har varit så har stämning knappast varit av den typen.. Men skön relaxad stämning

Ingen som fått stånd i bastun eller i duschen.. Inte ens pubertetskillarna som är verkligen få!

På naturiststränder har jag råkat ut för att en ung, troligen gay, man satt och runkade bredvid en annan ung gay man, som inte uppskattade uppmärksamheten

Så "offeret" kom över till oss (vi är ett gäng som ofta hänger på naturiststranden)

En av damerna gick bort och skällde ut onanisten, han pepp iväg efter det...

(med svansen mellan benen... (-: haha)
  • Doc H
    Dirtyminded skrev 2022-01-13 13:19:40 följande:

Tränade på ett gym som hade gemensam bastu... Gymmet var även öppet kvällstid och var då obemannat (man passerade in med kort). 

Efter ett tag fick de dock stänga bastun kvälltid... 

//

Tråkigt

All träning som blir av är bra träning.. (-:
  • Doc H
    Anonym (Loo) skrev 2022-01-13 12:11:49 följande:

Jo det förstår jag. Det skulle ju inte gå idag. Blev bara så fascinerad av tanken att sitta där naken bland nakna män. Tänk om dem får stånd?

Hade du blivit "pirrig" om du hade suttit naken bland en massa nakna män?

Klart man kollar

Men det gör man som straight man i duschen på jobb. Eller omklädningsrum på gymmet. Man kollar för att man är nyfiken

Haft kvinnor som duschat lite "för nära" ibland. Och visst har man känt blickar

Men det händer väl även på gymmet med flera ställen att kvinnor har klätt av en med blicken...
Svar på tråden Har du varit i en mixad bastu?