Inlägg från: Anonym (Anonym pytt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym pytt)

Vem av dessa två skulle du satsa på?

Bara män får rösta!

Om du var singel och dejtade, vem av följande två skulle du då helst satsa på (om du måste välja en av dem):

Kvinna 1: 21 årig kvinna som håller på att utbilda sig. Mogen för sin ålder, trevlig, rolig, klok, snygg och attraktiv. Inga barn men vill ha om något/några år.

Kvinna 2: 40 årig kvinna med två barn varannan vecka. Mogen, trevlig, rolig, klok, snygg och attraktiv (fast kvinna 1 är snyggare). Vill inte ha fler barn. Har heltidsjobb och bor i en lägenhet.

Vem skulle du satsa på och varför? Hur gammal är du som svarar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av dessa två skulle du satsa på?
  • Anonym (Anonym pytt)
    Anonym (Micke) skrev 2022-01-09 13:42:26 följande:

Är 30 år och behöver inte välja någon av dom. Du skulle varit mer tydlig att du vänder dig till män som inte lyckas på dejtingmarknaden. 

Vadå behöver inte?

Onödigt svar. Jag skrev om man _måste_ välja!
  • Anonym (Anonym pytt)
    Anonym (Micke) skrev 2022-01-09 13:42:26 följande:

Är 30 år och behöver inte välja någon av dom. Du skulle varit mer tydlig att du vänder dig till män som inte lyckas på dejtingmarknaden. 

Vänder mig till alla män, inte bara män som inte lyckas.
  • Anonym (Anonym pytt)
    Anonym (Micke) skrev 2022-01-09 13:46:02 följande:

Jag har inga problem att få en tjej i min egen ålder utan barn, så jag behöver inte välja mellan en väldigt ung tjej eller en äldre mamma.

Så nej, alla måste inte välja. Det är bara i ditt huvud du tror det. 

Då röstar man inte och kommenterar inte heller. Enkelt.

Detta var ifall man måste välja. Förstår du inte det så rösta inte och kommentera inte.
  • Anonym (Anonym pytt)
    Anonym (?!?) skrev 2022-01-09 14:01:07 följande:

Alltså, nu är inte jag man, men alternativen är ju inte riktigt jämförbara. Det är väl sällan man ?väljer? mellan en 21-åring och en 40-åring. En ungdom/en vuxen.

Ungdomar har sällan barn, vuxna kvinnor har ofta det.

Jag hade inte heller för avsikt att alternativen skulle vara jämförbara, förstår du.

Vad är det ni inte fattar?

Rösta och motivera ditt svar om du vill, eller kommentera inte alls!
Svar på tråden Vem av dessa två skulle du satsa på?