• Anonym (Blyg och feg 19)

Hur slickar man bäst?

Hej!

Jag och min tjej har precis börjat ha sex. Ibland smeker vi varandra och pratar lite snuskigt innan jag kommer in i henne och då har hon flera gånger sagt att hon vill att jag slickar henne.

Jag vill men vågar inte!

Hur ska jag börja och framförallt när jag väl ligger där mellan hennes ben vad gör jag då och hur slickar jag henne?

• Svar på tråden Hur slickar man bäst?
  • Guldnovan
    Anonym (Var i samma sits) skrev 2022-01-08 17:49:14 följande:

Har själv varit i samma sits och känner igen din oro haha även om det var många år sedan...

Man funderar på hur det ska smaka, hur man ska bete sig men det var många år sedan nu.

Något som inte är särskilt oväntat är om även du reagerar lite. Till en början kanske hon inte är super våt men blir hon det riskerar du att bli kladdig runt munnen, låter kanske snuskigt men det är ändå sex vi pratar om.

Jag är lite mer dominant av mig och tjejer märker rättså fort om du är bekväm i att vara det eller inte och är du det så gillar dem det, annars inte. Men oavsett kan nog mina tips hjälpa dig ändå.

Börja med att kyssa henne, ta din tid. Krama om henne och smek hennes rygg och mage, kan tom klia henne lite på ryggen med dina smekningar. Därefter kan du röra händerna ner mot hennes lår, dra dina händer längs med låren och nära hennes fitta men låt dem inte faktiskt nudda, samma med brösten. Hon ska inte få något utlopp för hennes kåthet än utan få igång henne(detta är mycket för att tjejer sluta tänka mer och mer på vad de är bekväma med ju kåtare de blir, t.ex. om hon tycker att det känns konstigt att ha dig mellan benen av 100 olika anledningar t.ex. om hon luktar eller smakar illa, ser konstig ut där nere etc). Sedan kan du ta henne hennes kläder, samtidigt som du kysser henne och hennes kropp. När du väl går in för att slicka henne gör det inte pang på direkt, kanske gillar hon det men börja långsamt sen lär ni er vad ni båda gillar. Därefter kyss henne från knäet och in mot fittan, sakta sakta och med hårdare kyssar. Kyss hennes mage precis ovanför och kör på det hon verkar gå igång på.

Därefter kan du kyssa hennes insida lår, och gå för en puss eller ett slick på hennes fitta och antingen börja då eller fortsätta teasea och röra hennes fitta mer och mer med din mun.

Sen är det bara att prova dig fram men stressa inte, tjejer gillar inte att man försöker sig på att spela som en DJ på dem, utan slicka lugnt, prova bred och mjuk tunga, spetsig och hård, snabb och långsamt.

Kan låta invecklat men egentligen är det inte det, kommer rättså naturligt bara man har lite i bakhuvudet och har ett litet hum om hur man bör göra.

Kör hårt och ha det så kul och hoppas att ni har det riktigt nice!

Underbart
  • Ocdmänniska
    Anonym (Neeej) skrev 2022-01-08 15:25:30 följande:

Nej att koncentrera sig på klitoris är inte DET rätta. Tydligen tror ni män det för det är ett himla fokus på den och inte resten.

Låt kvinnorna svara och skippa mansplaining Tack.

För övrigt kommer inte alla bara för att de blir slickade. Det är väldigt mycket press på en som aldrig slickat att tjejen dessutom ska komma av det han gör!

Press på tjejen också att komma av att en nybörjare slickar.

För det första så är jag en kvinna och jag gav råd utifrån min egen erfarenhet, gav råd om klitoris eftersom är det borde vara fokus också på det och det är ofta män som missar helt att göra någon stimulans där!!

Ingen har väl haft stress på kvinnan att hon ska komma? Hon kommer nog inte göra det första gången men många av oss behöver stimulans på klitoris för att kunna komma!
  • Ocdmänniska
    Anonym (wtf) skrev 2022-01-08 15:57:26 följande:

Exakt. Du uttrycker dig som att det är såååååååååå fel att fokusera på klitoris och det är det verkligen inte. Många kvinnor behöver långvarig stimulering av klitoris för att komma, så Ocdmänniska gav verkligen inte svar som förtjänade tjat om mansplaining eller ett Neeeej. Framgår väl inte heller om det är en man eller kvinna som skriver. Och hen har ju inte fel. De flesta kvinnor behöver klitorisstimulans för att komma. Det är knappast mansplaining. Tycker snarare att många män verkar ha svårt att fatta hur viktig klitoris faktiskt är.

Exakt tack! Är kvinna också för övrigt!
  • Anonym (Jo)

Det är väl olika från person till person

• Anonym (?)

Är ju såklart olika från kvinna till kvinna - smaka och lyssna skulle jag säga.
    Mitt ex njöt mest av hård tunga på clittan medan min nuvarande kvinna njuter absolut mest av en lätt tunga runtom - inte rakt på.
    Får hon dessutom två fingrar mot g-punkten samtidigt eller att man växlar med att knulla och slicka henne så ...
    Prova dig fram!

• Anonym (J)

Sätt tummen på venusberget, precis över klitoriskappan och "lyft" huden, dra den uppåt. Sen in med tungan mellan blygdläpparna, och uppåt. Snabbt vibrerande. Inte för mesigt, spetsig tunga.

Slicka nere vid själva hålet är värdelöst för många.

• Anonym (J)
    Anonym (Blyg och feg 19) skrev 2022-01-08 15:32:05 följande:

Tror att hon vet att jag inte slickat någon förut. Vet liksom inte hur jag ska börja. Säg att jag kysser hennes mage och rör mig neråt mot hennes fitta. Men är rädd att det låser sig när jag väl är där. Ska man börja på insidan av låren eller direkt på? Känner mig så förvirrad. :(

Direkt på tycker jag.
  • Guldnovan
    Anonym (J) skrev 2022-01-08 22:42:19 följande:

Sätt tummen på venusberget, precis över klitoriskappan och "lyft" huden, dra den uppåt. Sen in med tungan mellan blygdläpparna, och uppåt. Snabbt vibrerande. Inte för mesigt, spetsig tunga.

Verkligen inte!
  • Anonym (Kvinna)

Detta är ett knepigt svar, men mitt råd är att utforska detta i din takt på det sätt du känner dig bekväm med. Det ska vara njutbart för dig också!

Börja med att fråga dig själv om du verkligen vill slicka, och inte enbart vill göra det för att hon ber dig. Om du kommer fram till att du vill, ta det därifrån och låt din egen lust i kombination med hennes respons, leda dig. Känns det tryggt kan du börja på insida lår. Ljumskarna. Kanske be henne styra dig genom att ta hennes händer och lägga dem på ditt huvud? Göra det till en gemensam upptäcksfärd! Får du feeling? Använd fingrar. Om du tycker det känns spännande, testa följa hennes veck med tungan. Utforska. Ge det tid.

Och viktigast (enligt mig) - jaga inte orgasm! Stressa inte om du märker att det inte går för henne, utan ge henne bara tid att njuta utan krav på att komma. Och fråga inte efteråt om det var skönt. Är du lyhörd lär du märka om hon uppskattar era gemensamma äventyr!

(Bara en viktig sak att tänka på, och det är utifrån mig själv, det också - har du skägg se till att du inte pressar ansiktet och gnuggar hårt mot henne. Skötet är känsligt och klitoris i synnerhet. Skägg kan tendera att göra ont om det gnuggas på samma ställe!)

Lycka till!

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (J) skrev 2022-01-08 22:42:19 följande:

Aj och nej! Förlåt, men är du man? Tänker att tjejer inte delar denna info med varandra enligt egen erfarenhet, varför jag tänker att du är man. Oavsett TS - om din tjej inte tydligt indikerar att hon vill att du gör så här, gör det inte. Börja INTE med detta i alla fall. Säkerligen finns det tjejer som gillar detta, absolut, men många med mig är otroligt känsliga där. Bara tanken på detta får mig att säga aj.

(När jag var yngre och osäker kunde jag absolut fejka orgasm - allt för att det var snabbaste och mildaste sättet att avsluta något obehagligt. Sorgligt och patetiskt av mig, elakt och världens björntjänst också, men detta move då hade renderat i ett ordentligt fejkande då från mig.)
  • Guldnovan
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-01-08 23:56:33 följande:

Detta är ett knepigt svar, men mitt råd är att utforska detta i din takt på det sätt du känner dig bekväm med. Det ska vara njutbart för dig också!

Börja med att fråga dig själv om du verkligen vill slicka, och inte enbart vill göra det för att hon ber dig. Om du kommer fram till att du vill, ta det därifrån och låt din egen lust i kombination med hennes respons, leda dig. Känns det tryggt kan du börja på insida lår. Ljumskarna. Kanske be henne styra dig genom att ta hennes händer och lägga dem på ditt huvud? Göra det till en gemensam upptäcksfärd! Får du feeling? Använd fingrar. Om du tycker det känns spännande, testa följa hennes veck med tungan. Utforska. Ge det tid.

Och viktigast (enligt mig) - jaga inte orgasm! Stressa inte om du märker att det inte går för henne, utan ge henne bara tid att njuta utan krav på att komma. Och fråga inte efteråt om det var skönt. Är du lyhörd lär du märka om hon uppskattar era gemensamma äventyr!

(Bara en viktig sak att tänka på, och det är utifrån mig själv, det också - har du skägg se till att du inte pressar ansiktet och gnuggar hårt mot henne. Skötet är känsligt och klitoris i synnerhet. Skägg kan tendera att göra ont om det gnuggas på samma ställe!)

Lycka till!

Mycket bra svar måste jag säga!

Den här killen kommer bli världsmästare på att slicka
  • Anonym (Kvinna)
    Guldnovan skrev 2022-01-09 00:09:16 följande:

Mycket bra svar måste jag säga!

Den här killen kommer bli världsmästare på att slicka

Tack! Vi hoppas på det - ju fler världsmästare på detta, desto bättre för alla tjejer!
  • Anonym (Arne)

Vi hjälps åt jag börjar lite lätt runt klittan ökar trycket när jag hör henne börja njuta då tar jag hennes hand och hon får börja onanera och jag fortsätter slicka går för henne på några minuter.

Svar på tråden Hur slickar man bäst?