• Guldnovan

Hur slickar man bäst?

Det är en väldigt bra start att hon säger att hon vill. Pussa, slicka med bred tunga, spetsig tunga ibland, upp och ner längs blygdläpparna, endast på klitoris, sug på alla olika delar, tryck in tungan lite, smek med fingrar, lyssna på hennes ljud. Är det skönt så är det svårt att inte låta, tyst gnyende eller stön. Hon kanske trycker sig mot dig eller säger hur hon vill att du gör. Det där var skönt osv.

Förvänta dig inte att hon ska få orgasm i början och du gör inget fel i så fall. Det är inget som är självklart. Eller så är hon van orgasmerare och kommer. Alla är olika så det en kvinna vill passar inte en annan

Det löser sig det med tiden bara du vågar försöka.

Lycka till : -)

• Guldnovan
    Anonym (Blyg och feg 19) skrev 2022-01-08 15:32:05 följande:

Tror att hon vet att jag inte slickat någon förut. Vet liksom inte hur jag ska börja. Säg att jag kysser hennes mage och rör mig neråt mot hennes fitta. Men är rädd att det låser sig när jag väl är där. Ska man börja på insidan av låren eller direkt på? Känner mig så förvirrad. :(

Helt ok att börja på insidan av låren!
  • Guldnovan
    Anonym (Blyg och feg 19) skrev 2022-01-08 15:40:06 följande:

Oj tack för tipsen! Ska man bara använda tungan eller man använda fingrar också?

När jag smekt henne medans vi hånglat har hon varit väldigt våt, är det när det känns så som jag ska ta initiativet till att slicka?

Du kan slicka lite när som tycker då jag. Det är en bra början för att bli just våt, hon får hjälp av din saliv så att säga. (Det där lät inte så hett men du fattar) Sen kan man pausa under samlaget och slicka/suga varandra. Kanske lite avancerat än men många tycker det är läckert att kyssa varandra när man gjort det, lixom få smaka på sig själv lite.

Jag börjar i regel att suga mannen, sen slickar han mig. Då har jag hunnit blivit upphetsad och fuktig och jag är redo för honom.
  • Guldnovan
    Anonym (Blyg och feg 19) skrev 2022-01-08 15:55:29 följande:

Du verkar väldigt erfaren, jag är väldigt tacksam för dina råd. Jag tänker att hon ska vara ganska upphetsad när jag väl försöker för att det inte ska bli konstigt eller menar du att jag ganska snabbt ska gå ner på henne och göra henne våt?

Ja det där lät som steg 2, måste våga och pröva att bara slicka innan vi kan pausa och slicka medans vi ligger.

Hon har bara sugit mig en gång, det var så skönt. Kunde inte hålla mig och kom efter kanske 4 minuter.

Tack. Jag fyller 56 snart så lite erfarenhet hinner man ju få.

Ni kommer lära er eftersom, när ni tycker det är dags för olika saker. Hon verkar vara ok med att säga till dig när hon vill iaf.

Du kanske kan viskafråga nån gång när ni hånglar om du får slicka henne. Det tycker jag är hett.
  • Guldnovan
    Anonym (Blyg och feg 19) skrev 2022-01-08 16:09:51 följande:

Känns lite generande med mina frågor här även om jag är anonym. Skulle jag kunna få skriva till dig privat?

Det är okey.
  • Guldnovan
    Anonym (Var i samma sits) skrev 2022-01-08 17:49:14 följande:

Har själv varit i samma sits och känner igen din oro haha även om det var många år sedan...

Man funderar på hur det ska smaka, hur man ska bete sig men det var många år sedan nu.

Något som inte är särskilt oväntat är om även du reagerar lite. Till en början kanske hon inte är super våt men blir hon det riskerar du att bli kladdig runt munnen, låter kanske snuskigt men det är ändå sex vi pratar om.

Jag är lite mer dominant av mig och tjejer märker rättså fort om du är bekväm i att vara det eller inte och är du det så gillar dem det, annars inte. Men oavsett kan nog mina tips hjälpa dig ändå.

Börja med att kyssa henne, ta din tid. Krama om henne och smek hennes rygg och mage, kan tom klia henne lite på ryggen med dina smekningar. Därefter kan du röra händerna ner mot hennes lår, dra dina händer längs med låren och nära hennes fitta men låt dem inte faktiskt nudda, samma med brösten. Hon ska inte få något utlopp för hennes kåthet än utan få igång henne(detta är mycket för att tjejer sluta tänka mer och mer på vad de är bekväma med ju kåtare de blir, t.ex. om hon tycker att det känns konstigt att ha dig mellan benen av 100 olika anledningar t.ex. om hon luktar eller smakar illa, ser konstig ut där nere etc). Sedan kan du ta henne hennes kläder, samtidigt som du kysser henne och hennes kropp. När du väl går in för att slicka henne gör det inte pang på direkt, kanske gillar hon det men börja långsamt sen lär ni er vad ni båda gillar. Därefter kyss henne från knäet och in mot fittan, sakta sakta och med hårdare kyssar. Kyss hennes mage precis ovanför och kör på det hon verkar gå igång på.

Därefter kan du kyssa hennes insida lår, och gå för en puss eller ett slick på hennes fitta och antingen börja då eller fortsätta teasea och röra hennes fitta mer och mer med din mun.

Sen är det bara att prova dig fram men stressa inte, tjejer gillar inte att man försöker sig på att spela som en DJ på dem, utan slicka lugnt, prova bred och mjuk tunga, spetsig och hård, snabb och långsamt.

Kan låta invecklat men egentligen är det inte det, kommer rättså naturligt bara man har lite i bakhuvudet och har ett litet hum om hur man bör göra.

Kör hårt och ha det så kul och hoppas att ni har det riktigt nice!

Underbart
  • Guldnovan
    Anonym (J) skrev 2022-01-08 22:42:19 följande:

Sätt tummen på venusberget, precis över klitoriskappan och "lyft" huden, dra den uppåt. Sen in med tungan mellan blygdläpparna, och uppåt. Snabbt vibrerande. Inte för mesigt, spetsig tunga.

Slicka nere vid själva hålet är värdelöst för många.

Verkligen inte!
  • Guldnovan
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-01-08 23:56:33 följande:

Detta är ett knepigt svar, men mitt råd är att utforska detta i din takt på det sätt du känner dig bekväm med. Det ska vara njutbart för dig också!

Börja med att fråga dig själv om du verkligen vill slicka, och inte enbart vill göra det för att hon ber dig. Om du kommer fram till att du vill, ta det därifrån och låt din egen lust i kombination med hennes respons, leda dig. Känns det tryggt kan du börja på insida lår. Ljumskarna. Kanske be henne styra dig genom att ta hennes händer och lägga dem på ditt huvud? Göra det till en gemensam upptäcksfärd! Får du feeling? Använd fingrar. Om du tycker det känns spännande, testa följa hennes veck med tungan. Utforska. Ge det tid.

Och viktigast (enligt mig) - jaga inte orgasm! Stressa inte om du märker att det inte går för henne, utan ge henne bara tid att njuta utan krav på att komma. Och fråga inte efteråt om det var skönt. Är du lyhörd lär du märka om hon uppskattar era gemensamma äventyr!

(Bara en viktig sak att tänka på, och det är utifrån mig själv, det också - har du skägg se till att du inte pressar ansiktet och gnuggar hårt mot henne. Skötet är känsligt och klitoris i synnerhet. Skägg kan tendera att göra ont om det gnuggas på samma ställe!)

Lycka till!

Mycket bra svar måste jag säga!

Den här killen kommer bli världsmästare på att slicka
Svar på tråden Hur slickar man bäst?