Introducera barnen för nya mannen, tips?
Varför ha så bråttom med att flytta ihop och skaffa gemensamma barn? Ni varit ihop i 8 månader, det är ingenting.
Varför ha så bråttom med att flytta ihop och skaffa gemensamma barn? Ni varit ihop i 8 månader, det är ingenting.
Var skrev jag att vi skall skaffa barn nu? I framtiden eventuellt.
Inte heller flytta ihop nu, men av praktiska skel om ett tag. Det är väl rätt normalt att flytta ihop i vuxen ålder.
Men det var ju inte detta tråden handlade om...
Så om jag hade ett barn. som inte hade en diagnos? Då vore det inte tidigt?
Vi skall som jag upprepat flera gånger i tråden inte skaffa barn NU. Men drömmer om barn ihop. Och ja, flyttan ihop om ett halvår. ( Behöver större lägenhet,och vi vill testa på att bo ihop, innan barn tillsammans osv). Vi är inte 25 år precis...
Okej, så låt säga att hon e med oss varannan helg när jag har barnen.Och i praktiken "bor" hemma hos mig all tid jag inte har barnen. vad är skillnaden? Att jag ibland är ensam med barnen? Och vi betalar för två lägenheter varav ena står tom 90% av tiden?
Nej. Men självklart är det enklare att leva ihop om man bor ihop. Och ekonomiskare. Vi bor INTE ute på landet... Så hyrorna av en 4 rummare i vårat område kan landa på 28 000 sek...
Vad baserar du detta på? Stämmer ej
Vad baserar du detta på? Stämmer ej