Ruvare December/Januari
Hej,
Är på ruvar dag 7 och testade mig och fick ett svag plus men vågar ej hoppas för mycket ???? Min test dag är den 31dec men har ej känt av några symtom mer än smått illa mående idag på morgonen
Hej,
Är på ruvar dag 7 och testade mig och fick ett svag plus men vågar ej hoppas för mycket ???? Min test dag är den 31dec men har ej känt av några symtom mer än smått illa mående idag på morgonen
Hej Emma, hade min testdag på nyårsafton och har ett starkare plus med dagarna som gått .så fantastiskt! Vi gjorde insättningen i stimulerad cykel med Letrozol. När ska du ha din insättning? Kramar
Åååå vad härligt att höra Barajag!
Insättning 5 dagar efter positivt ÄL test. Har precis börjat testa, är bara på dag 9 så det kan ju dröja en hel vecka tills det slår om (min cykel har inte varit så regelbunden sen jag tog ut spiralen). Nu längtar jag ju bara efter positivt test så man får ruva igen!
Hej
hur går det för er allihop? Själv ska jag på mitt första ultraljud i morgon och är så nervös/spännande framför allt Och fortfarande lite overkligt, inne I min egna bubbla. Kramar till er alla som även kämpar på ????
@barajag36
hur gick ultraljudet idag? :)
Åh nej barajag, jag lider verkligen med dig! Och jag fick ju samma upplevelse på vul 18 nov. Jag hade varit lite orolig innan,men trodde ändå innerst inne jsg skulle få se ett tickande hjärta. Men det syntes bsra en hinnsäck motsvarande v 4+4...
Men om det var utomkveds då ska bäl inte hcg vara 0? Då stiger väl hcg eftersom kroppen tror den är gravid. Får du något uppföljande UL?