elxmx skrev 2021-10-27 20:12:59 följande:
Ja jag lär ju testa upp alla jag har kvar så småningom också bara för att haha. Men nästa cykel ska jag testa andra märken (ska bara vänta på att mensen ska komma igång nångång).
Här har jag förresten justerat kontrasten lite, så sjukt att det är samma märke testade i samma urin vid samma tillfälle. Man blir ju tokig för mindre haha
Nej men alltså helt SJUKT, att det kan bli sådär!! Syns ju verkligen på den övre och den undre är helt blank. Det har varit exakt likadant för mig, fattar liksom inte om stickorna bara är olika känsliga trots att de kommer ur samma paket eller om de bara är skit xD Kunde varit jag som la ut bilden ovan.
Känner mig otroligt förvirrad pga detta. Hade jag bara tagit predictor early igår och sett det svaga positiva hade jag känt mig lugn nu och tänkt att allt nog är i sin ordning, men eftersom jag tagit typ 8-10 rfsu-stickor också (jo jag vet, beroende....) sen äl+6/7 och idag är på äl +10/11 och fått positiva/negativa om vartannat tänker jag ju då att det är en kemisk graviditet och att hcg inte ökar som det borde. Första rfsu som jag tog på kvällen på äl+6/7 syndes som det du la ut ovan och det känns ju faktiskt inte ens möjligt att få ett äkta plus så tidigt - därför tror jag att det är nåt produktionsfel som leder till den här ryska rouletten :p