Inlägg från: Anonym (Sugaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sugaren)

Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?

Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-20 18:22:39 följande:

Av de som testat verkar det än så länge vara hälften som går igång på det det och hälften som inte gillar det alls. 

Approppå gastroskopideluxe's uppmaning till killarna, är det någon man här inne som testat att deepthroata en dildo till exempel? Eller en kuk för den delen?

Jag är kille och försöker ta den så djupt som möjligt varje gång jag får chansen.
  • Anonym (Sugaren)
    Anonym (Deep 40+) skrev 2021-10-22 16:37:48 följande:

Härligt, läcker känsla :)

Ja, det är verkligen häftigt att få munnen använd. Att som avslutning få svälja en ordentlig sats gör att man känner sig extra duktig. Det är svårt att förklara men det ger mig en särskild form av njutning att få tillfredställa någon med munnen.
  • Anonym (Sugaren)
    Anonym (Deep 40+) skrev 2021-10-22 16:57:18 följande:

1+

Du beskriver det så väl

Tackar!

Jag delar mitt intresse med en tjejkompis och vi brukar bolla idéer och erfarenheter. Hon har kommit fram till att hennes nya målsättning är att få orgasm av att ge oralsex. Det låter kanske lite väl fantasifullt och porrfilmsskadat à la Lovelace, men hon är seriöst övertygad om att det är möjligt.

Jag har även ett ex som blev så kåt av att få kuk i munnen att det började droppa ur hennes nedre regionen, så det var inte bara i hennes mun det vattnades.
Svar på tråden Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?