Inlägg från: Anonym (Dåtid) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dåtid)

Kvinnor, känner ni skuld?

En manlig man skrev 2021-10-19 17:04:17 följande:
    Är du lat, ohygienisk och medioker i sängen?
    Hur är man som "medioker" enligt dig?
    Vad krävs för att du ska tycka att det är bra?
  • Anonym (Dåtid)
    En manlig man skrev 2021-10-19 17:15:06 följande:
    Jag tog uttrycket från kvinnor som skrev så om sina män.
    Fast du menar väl ändå något med det du skriver?
  • Anonym (Dåtid)
    En manlig man skrev 2021-10-19 17:33:44 följande:
    Det var en enkel fråga bara
    Märkligt att kasta ur sig något sådant och inte kunna förklara hur du menar.
    Så du vet inte hur du vill att din kvinna ska behaga dig, ok då vet jag.
    Du vet inte heller vad som är, enligt dig, mediokert.
  • Anonym (Dåtid)
    En manlig man skrev 2021-10-19 17:37:46 följande:
    Har jag skrivit dåligt om någon kvinna? Jag ställer mest frågor.
    Har du söner, döttrar eller båda?
  • Anonym (Dåtid)
    En manlig man skrev 2021-10-19 17:48:55 följande:
    Tråkig och begränsad är medioker t.ex.

Bra är öppen, kåt och varierande. För mig personligen är det viktigt att man gillar kuk i alla hål, är undergiven och gillar smisk mm och har lätt för att komma.
    Ok, tack. 

Det mediokra är väl minst sagt... mediokert förklarat. "Tråkig", vad är det?
    Sen när jag läser det du gillar och vill ha, då tackar jag min skapare för att jag inte råkat ut för dig.
  • Anonym (Dåtid)
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 17:52:55 följande:
    Vad ger du kvinnan ?? att hon ska ställa upp som knulldocka har vi förstått, men vad är din förmåga.
    Har lätt för att komma? ,så du slipper engagera dig så mycket ? bara du får göra som du vill ? 
    Bra reflekterat.
    Undrar om den manliga mannen vill svara på det.

Han känns mer som en brutal och egoistisk mansgris tycker jag. Lite "jag, jag och jag".
  • Anonym (Dåtid)

Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 17:55:22 följande:
    Då är vi två 
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 17:58:39 följande:
    Tre....jag kräktes lite i min mun nu....
    Hellre "normalsnygg" och normalvettig i sängen än snygg, vältränad och asshole både i och utanför sängen. 

Ja, vi tråkiga och mediokra klarar oss bäst utan manliga mansgrisar med krav likt en porrfilm!
  • Anonym (Dåtid)
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 18:06:53 följande:
    Kanske har att göra med ålder och vad man upplevt :)
    Tänker att det finns yngre tjejer som inte vågar stå upp för sig själv och hamnar med en som bara tänker på sig själv :(
    Kan mycket väl vara så. Glad
  • Anonym (Dåtid)
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:09:54 följande:
    Många kvinnor som gillar det jag skrev och givetvis "vanlig" vaniljsex också. Men det har ju alla så det skrev jag inte ner.

Min kvinna kommer nästan alltid så ingen egoism här.
    Ja, säkert. Eller så spelar hon bra teater.
  • Anonym (Dåtid)
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:12:38 följande:
    Jag har blivit nekad flera ggr. T.o.m en som jag träffade tre ggr.

Då gav jag upp. Men inget hat hos mig. Mer respekt för en kvinna som inte särar för lätt.
    Men snälla, du skojar nu va?

Till och med efter TRE träffar nekade hon dig? Nääähäää?
    Sen säger du att du har respekt för en kvinna som inte särar, samtidigt som du "ger upp" när du inte får knulla på TREJDE dejten?

Mannen jag levde med i +10 år fick inte sex förrän efter betydligt fler dejter. Vi träffades i två månader innan, och enligt honom var det värt att vänta på.

Jag vill inte ha en man som absolut ska knulla redan från start.

Du är en mansgris, du mår vara snygg och vältränad (enligt dig själv) men ditt inre talar då mot raka motsatsen.
  • Anonym (Dåtid)
    En manlig man skrev 2021-10-19 21:00:22 följande:
    Kanske delvis men för mig spelar det mindre roll. Jag är säker på att kvinnor hellre kommer under sexakten med eller utan hjälpmedel jmf med att ligga själva och fixa orgasmen med en vibrator när mannen är klar.
    Haha, ok.
    Intresseklubben antecknar att "en manlig man" tror det.
  • Anonym (Dåtid)
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-19 21:20:07 följande:
    Fattar inte att du inte lyssnar till mig L, du verkar inte vilja ta in ditt sexberoende. Verkligen sorgligt att du inte lägger av och samtalar med någon som vägleder dig upp på banan. Allt i livet handlar inte om fittor, kukar, orgasmer, slidvätskor eller sperma vet du. Tror du så på allvar? Vad har hänt med dig sen sist? På allvar? Visste inte om att du var sån... Stackars dig så mkt svärta du har att förtränga.
    Jag tror att han sitter och runkar till sina fantasier i sin ensamhet.
  • Anonym (Dåtid)
    En manlig man skrev 2021-10-19 23:41:54 följande:
    Så, det blev extra bra idag och bara för att reta dig lite la jag verkligen allt fokus på min kvinna idag. Höll henne nära orgasmen i nästan en timme tills hon fick släppa loss och komma. Mjukt och fint med mycket kyssar.
    Haha, du är ju för rolig.

Först sitter du klistrad vid datorn och provocerar kvinnor för glatta livet, sen är du härifrån 1½ timme varav du "höll henne nära orgasmen" i nästan en timme?

Haha, du skulle ta dig till och från källaren också under den tiden,  för att sedan snabbt som ögat logga in igen och berätta om ditt lilla källaräventyr.

Du tror väl inte att ens den mest lättlurade skulle gå på det?
Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?