Under IVF-behandling - vill ni följas åt?
Elinelisabeth: har symptom som molvärk till och från, trötthet, spända och ömma bröst, men som du säger kan allt det vara biverkning från Lutinusen. Däremot är jag blir ovanligt andfådd, har tränat 4 ggr/veckan i flera år så inget fel på konditionen.
Väldigt märkligt förslag att få barngrejer när man inte är gravid. Typ som att få hundsaker fast man inte har hund?
Jonisa: Så tråkigt att du fick avbyta, lider med dig i denna frustration och väntan väntan väntan.
Jag har berättat öppet för mina vänner och mamma. Kanske lite för detaljerat känner jag nu, men har blivit bemött väldigt fint av alla så vet inte varför jag kände så. Har inte sagt något till min chef, har arbetat hemifrån en del av dagarna jag haft tider på kliniken, bla ägguttaget. I övrigt är min chef motsatsen till "micromanager", har inga synpunkter öht på mina arbetstider och skulle _aldrig_ fråga något om jag sa att jag skulle komma in senare pga läkartid. Så det är väldigt skönt.
Tydligen standard. Lättare att komma fram än att försöka nå någon på telefon antar jag
//
Detta är vårt första försök. Fick dock vänta 3 mån från remissgodkännande/ inskrivning tills behandlingen påbörjades.
Ja, ett väldigt okänsligt förslag. Hon ville ju väl, men det satte extra press på mig.