Inlägg från: Anonym (Casanova) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Casanova)

Otrogen mot min partner i två veckor

Du är en kåtbock.

Jag har inga moraliska bekymmer. Men det låter som att både din flickvän och din älskarinna finns på ditt jobb. Är det så att älskarinnan känner till flickvännen men inte tvärt om?

Vad vet dina övriga arbetskamrater? Folk räknar ut mer än man tror och dom tar sin kunskap/gissningar och meddelar varandra, inte dig. (skvaller)

Det är upplagt för lite härlig drama. Du får en av huvudrollerna!

Dejtingtjänsterna dräller av gifta karlar.

Se till att hålla en låg profil på sociala medier bara. Sen sköter du trafiken via mejl. Inte telefon.

Lycka till!

• Anonym (Casanova)
    Anonym (sådär) skrev 2021-09-16 14:29:01 följande:
    Tja, det är väl tur att TS (till skillnad från dig) har ett samvete. Hur skulle världen se ut om alla var narcissister och sociopater?
    Du är den förste som kallat mig sociopat. Får googla på saken!

Jo... Visst... Han har dåligt samvete för vad han gör... Men likväl gör han det. Det är som att gråta samtidigt som man slår någon. Klen tröst för den slagne.

Dom som blir bedragna av mig kan åtminstone trösta sig med att jag är sådan mot alla. Det är mig det är fel på. Inte dom.
  • Anonym (Casanova)
    Anonym (sådär) skrev 2021-09-16 15:30:10 följande:
    Japp, sociopater har ju problem med empati och ser därför inga problem i att göra lite hur man vill för att få som man vill. Normala människor begränsas  av sitt samvete.

Ja det är inte ditt fell att du saknar samvete, du föddes sån, dock är det ju inte andras fel att du föddes som du gjorde heller. Bästa för alla vore väl om du fick vård för din åkomma.
    Du har säkert rätt. Men så kommer det förmodligen aldrig att bli.

Men nu är det inte mig tråden handlar om! Jag lämnar här och önskar TS lycka till med sina flickvänner! :)
Svar på tråden Otrogen mot min partner i två veckor