Inlägg från: LakritsHallon87 |Visa alla inlägg
  • LakritsHallon87

BIM Augusti

Hej! Jag var med i BIM listan Juli, men fick mens idag så går gärna med i denna tråd o följs åt. Just nu känner jag mig väldigt deppig o låg, då jag hade hoppats på plus denna månad speciellt nu när mensen blev 3 dagar sen. Denna månad ska jag testa med Apiforce, men får väl börja med första tabletten imorgon eftersom man ska ta det innan frukost. Någon som har erfarenhet av Apiforce?

BIM lista

1/8 BlueBärry (1:a försöket, 1MA, tredje barnet)

2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall)

3/8 mandy93, 27 år (2:a försöket, andra barnet)

5/8 Anonym4042, 33 år(2:a försöket, andra barnet)

5/8 Hallonglass, 30 år (5:e försöket, 1 MA, första barnet)

6/8 mamma8212 (3:e försöket)

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

7/8 Fjärde 28 år (1:a försöket, fjärde barnet)

8/8 Viola94 27 år (3:e försöket, första barnet)

8/8 tredje 33 år (3:e försöket, tredje barnet)

13/8 LakritsHallon87 33 år ( 3:e försöket, första barnet)

• LakritsHallon87
    QueenS skrev 2021-07-14 17:05:07 följande:

Kände också en stor besvikelse att inte plussa förra månaden. Men nu har det börjat släppa. Jag hoppas att jag knappt lugna mig lite med att testa denna gången, blev lite väl mycket tester. Fick några svaga streck, men antagligen kemisk gravidit eller spök. Var så när vi försökte förra gången, testade som en galning första försöket och fick svaga streck. Andra gången så höll ja mig till -2 BMI och plussade. Så hoppas på samma historia denna gången igen <3

Ja, man kanske inte ska testa så mycket och bygga upp sådana förväntningar?jag ska nog lugna mig med att testa så mycket nästa månad och likaså försöka låta bli att leta efter tecken på att jag skulle kunna vara det:/

Menmen man får väl ta nya tag och se vad som händer, men kommer nog inte våga hoppas på för mycket?tog detta som hände nu hårdare än va jag kunnat ana:(
  • LakritsHallon87
    QueenS skrev 2021-07-16 09:05:36 följande:

Jag tror att det kan fungera bättre, att börja testa en vecka efter ÄL som jag gjorde är nog inte så snällt mot psyket. Men det är så jäkla svårt att hålla sig, när en längtar sig sjuk efter ett plus.

Nä det är inte så snällt mot själv, ett himla ett stressande är vad det är också att hålla på o testa flera dar i rad:/ men som du säger är det svårt att hålla sig från det. Jag ska försöka vänta till BIM iallafall eller till o med BIM +1 eller +2:)
  • LakritsHallon87
    Anonym (Fjärde) skrev 2021-07-18 09:49:07 följande:

Hur många närmar sig ÄL nu då? Min mens har varit så knäpp så jag TROR att den blir runt den 23/7, men jag är verkligen inte säker?

Jag borde få ägglossning nästa vecka nån gång, gissar på nu sista helgen i juli eller strax innan?svårt o veta nu när jag börjat med Apiforce så ska ta hjälp av äl-test:)
  • LakritsHallon87

Hej alla så spännande o följas åt mot ett plus!!

Jag ska ha äl på fredag nästa vecka enligt appen, men kommer köra äl-test hela veckan eftersom jag inte vet när jag kommer ha. Har ju börjat med bidrottninggelé denna månad och vet ju inte hur det påverkat cykeln:) Vi har sagt att vi ska försöka få till det varje dag trots att vi ska resa till svärföräldrarna?får ju se hur det går med det^^

• LakritsHallon87
    Syren93 skrev 2021-07-30 06:10:11 följande:

Godmorgon! Tog ett test i morse, rsfu och var helt berädd på att det skulle bli negativt. Men så dök det upp ett till sträck, är helt chockad och glad och rädd! Hoppas så att det ska gå vägen nu!!

Har eventuellt BIM idag, eller på måndag.. Bifogar en bild!

Stort GrattiS:)
  • LakritsHallon87

Hej alla! Jag har äl enligt min P-Tracker app och jag har tagit CB-advanced test sen i tisdags, både i tisdags och i onsdags fick jag negativt men igår o idag kom det upp en boksymbol så konstigt, har ni andra fått den symbolen nån gång? Vi har iaf få till det alla dagar förutom i måndags och vi ska försöka få till det hela helgen med:) får se om det tar sig, vågar inte hoppas på för mycket.

• LakritsHallon87

Hej! Enligt min P-track app ska jag ha äl idag och vi har fått till det hela veckan förutom i måndags.Viveka försöka få till det hela helgen med:) Jag har tagit äl-test hela veckan men igår och idag fick jag en bok-symbol på mitt CB-advanced test?är det någon mer som fått den symbolen?

• LakritsHallon87
    Värphönan skrev 2021-07-30 09:26:53 följande:

Är det cb advanced digital du använder? 

I manualen för testet står det såhär om displayen enbart visar en boksymbol "Du kan inte använda denna hållare igen, men du kan använda eventuella oanvända teststickor. Testa igen med en annan hållare från en ny förpackning och följ instruktionerna noggrant."

Ja, det är det testet jag använder:) tack så mycket för ditt svar. Är bortrest så har inte med mig manualen bara stickor o hållare:)
    LakritsHallon87 skrev 2021-07-30 09:36:46 följande:

Hej! Enligt min P-track app ska jag ha äl idag och vi har fått till det hela veckan förutom i måndags.Viveka försöka få till det hela helgen med:) Jag har tagit äl-test hela veckan men igår och idag fick jag en bok-symbol på mitt CB-advanced test?är det någon mer som fått den symbolen?

Såg nu att mitt förra svar kom fram, men innan när jag tittade så hade mitt svar inte dykt upp här på forumet. Kan beror på min mottagning utomlands. Så när jag publicerade ett liknande inlägg så kom inlägget jag först inte såg fram:o
  • LakritsHallon87
    Värphönan skrev 2021-07-30 10:17:22 följande:

AW-2300446_01v2.ai (clearblue.com)

Maximera dina chanser att bli gravid på naturlig väg med Clearblue

på dessa sidor kan man läsa om testet å få tillgång till manualen online :)

Tackartackar:D
Svar på tråden BIM Augusti