För oss 35+ som försöker bli gravida
Klart jag kan langa den, om det gör någon klokare 😂
Har du några andra känningar att äl inte varit?
Klart jag kan langa den, om det gör någon klokare 😂
Är väldigt säker på att den är imorgon, har så jäkla ont framförallt vid sex och det är ett säkert täcken plus att jag alltid brukar ha den dag 14-16 så dag 10 har jag väldigt svårt att tro. Ff envisas dessutom med att jag ska ha BIM redan dag 25 vilket den ville förra månaden också men mensen kom som en klocka på dag 29😂
Tack för era svar om temp osv. Tycker jag går upp hyfsat i samma tid varje morgon pga 1 åringen inre väckarklocka så kanske hade passat mig 😂 Ska man ta tempen direkt då man ligger kvar i sängen eller får man röra sig till badrummet? 😅
Min temp hoppade ner till 37,7 idag så nu inväntar jag min mens till helgen och ska faktiskt unna mig lite vin och ost som jag inte ätit sen juli typ när mensen kommer..
Hej tjejer
nu är jag tillbaks i tråden igen. Fick MA för 3 veckor sen i v 12 (avstannat v 8 ) och inväntar nu min äl i helgen. Mitt 3:e mf på raken nu.
så frustrerande och bittert. Men har sökt hjälp på en privat klinik och gjort lite immunologiska tester och fått progesteron och trombyl utskrivet så nu håller vi tummarna att det ska hjälpa.
Jaha, jag är på ÄL+6 och är lite allmänt trött på allt det här. Fasen vad det sliter på en ibland. Jag har ingen ?given dag? där det brukar vända för mig så det är ju tortyr fram till BIM 😤
langar en graf även om den inte säger mycket just nu 😂
Tempen upp idag, mått som jag gjort men tog ett test nu och jag kan se ett sträck om än kanske spök..
Svagare än det varit de tidigare två cyklarna vid äl+11 men de gick ju åt fanders.. får se vad detta tar vägen 😬
3 dagar kvar till BIM.
Orkar inte med mitt huvud 🤣 Är jag gravid eller är det mens på g. Ena sekunden är jag svinsäker på mens, andra planerar jag hur jag ska berätta för familjen. Har ni några supertips på hur man slutar tänka på det?!
Iaf så har jag skitont i tuttarna, men bara på morgonen 🤔 Vaknar med pattar som är 1 storlek större, för att sen minska i storlek och endast ömma lite i bröstvårtorna. Mös med sambon igår, och har förjävla ont i livmodern idag, skitskumt.
Men jag försöker slå bort mina tankar, mensen kommer garanterat.
Funderar på att börja tempa nästa månad, vad har ni för appar och termometrar? Har väldigt regelbunden mens och brukar få ÄL smärta som överensstämmer med positiva ÄL test.