För oss 35+ som försöker bli gravida
Skit! Fick positivt ältest nu på morgonen. Mannen i Dubai till på söndag och inget ligg innan heller pga migrän. Ångrar så att jag inte bara bet ihop så vi hade fått till det i tisdags kväll. Lätt att tänka så i efterhand dock, vette tusan om det varit fysiskt möjligt för mig där och då.
Undrar om jag kommer få lika mycket skengravidsymptom som vanligt nu när jag är 100% säker på att det inte tagit sig.. 🙄
Försöker tänka positivt, att en bebis beräknad i början på juli ändå inte är helt optimalt i min värld, men det är svårt. Känner mig mest bara sjukt besviken just nu 😩
Bra att du tänker positivt ändå kring att det inte vore optimalt för dig, men såklart blir man besviken.. jäkla pussel man ska hålla på med varje månad.
Jag tog ett test igår som var starkare än det brukar vara på CD9 för mig så får se vart detta bär vägen för mig med denna månad.. jag är ju ingen morgonliggare längre så funderar på att brottas ikväll istället för imorgon bitti.. några timmar hit och dit kan väl inte spela någon roll eller ska jag palla mig upp imorn?