MalinJ skrev 2023-03-30 07:28:22 följande:
Jag håller fortfarande tummarna för dig Lojsan det är inte över förens det är över.
Hannis alltså din graf Är verkligen fin. Jag hoppas du har fel denna gången med att den snart dyker.
Hos mig går det sådär, min mensvärk blev lättare igår kväll, knappt något i morse. Kom inte direkt något mer rosa igår lite rena i kanalerna bara som man märkte av lite lite men knappt.
Idag dök min temp igen och jag fick mer rosa, så pass så den rann efter kissandet, igår var det bara som flytningar men rosa. Så vi får se, tror tyvärr det kanske är stor tumme ner här 🙈 tycker tempen borde ha höjts mer efter en ev implatdipp.
Haha nej det är det inte för dig heller, över förens det är över. Men nu vill jag sova bort hela kvällen här för att kunna tempa i morgon.
Men jag upptäckte att jag fick blod på pappret innan när jag skulle torka mig. Men det var allt och har inte kommit något mer sen. Men hur har det gått för dig och dina blödningar i dag?
Hannis1983 skrev 2023-03-30 07:58:58 följande:
Jag fortsätter hålla tummarna för både dig och Lojsan!
jag tog faktiskt ett test i morse som var toknegativt. Plussade dag 11 förra månaden så jag tror inte det tagit sig denna gång.
Jag håller tummarna för dig med har inte gett upp hoppet för dig en.
Tråkigt med negativt test, men det behöver inte betyda att det inte är något. Alla graviditeter är ju olika så vänta tills dag 27 och testa igen. Om tempen tillåter 😋