För oss 35+ som försöker bli gravida
Godmorgon,
Här går min temp sakta neråt men ligger ändå kvar högt, varför är den såhär helt plötsligt 😂
Nåja här är min graf?
Det är knappt märkbart ju 😄 Hoppas på en dipp i morgon då.
Här är min 😊
Godmorgon,
Här går min temp sakta neråt men ligger ändå kvar högt, varför är den såhär helt plötsligt 😂
Nåja här är min graf?
Det är knappt märkbart ju 😄 Hoppas på en dipp i morgon då.
Här är min 😊
Jag vet, men den är så konstig 🙈 haha, så van med upp och ner och ja ni vet.
Men en positiv sak, mina bröst helvetet så dom ömmar, det är SÅ länge sen det hände jag är typ överlycklig, dom lever 🤣
Har fortfarande sekret också, det verkar inte vilja lägga sig heller. Aldrig haft flytningar som pågår hela tiden, brukar ändå vara en paus på några dagar efter äl innan det kommer igång igen.
Din temp är roligare och följa där händer det saker iaf. Hur ser det ut för dig?
Hejja alla äggisar, fastna ordentligt 😄👊🏼💥
Jag kunde inte tempa imorse, var ute och drack drinkar och vin igårkväll 🥳 och sov lite halvknasiga inatt, var uppe sent och var tvungen upp o kissa på morgonsidan så tempen hade inte varit rättvis så jag skippade att tempa idag. Men imorrn är rutinerna som vanligt igen 😅
Min temp gjorde ett litet skull uppåt i dag, vet inte om jag ska ta det med en nypa salt eller fnittra åt det.
Malin J din graf är lite nervkittlande ändå. Vart ska den ta vägen? 😄
Maymom man säger ju att man ska registrera mens om man behöver en binda. Var det bara spottning och det krävdes ett trosskydd så skulle du kunna ändra det.
Vad spännande att få följa era lutealfaser Malin, Lojsan och Snorkfröken! Tänker att allt som skiljer sig från normen kan båda gott 😃✊🏼
Tråkiga cd 5 här 😝 Hur går det för dig Brallans? Äl borde väl närma sig..? Var det den här veckan du skulle till gyn?
Lojsan, haha visst är den det? Jag känner blandade känslor, antagligen har det inte tagit sig men samtidigt jag har fått ömma bröst delux och inte haft det sen graviditeten så då tänker jag att det kanske är bra men jag vet inte.
Ingen dipp för ev fäste av ägg ännu och å andra sidan är det inte alltid det märks av på tempkurvan heller har jag läst. Så tiden får helt enkelt utvisa.
Går i velande tankar på om jag ska köpa hem något mer test eller inte. Har ett digitalt testa tidigt kvar hemma. Man kanske ska ta sig med det bara så slipper det bli sådan stress, men det kan jag ta tidigast 6 dagar innan mens.
Fan, nej tänker inte köpa fler! Haha
Men så roligt, Grattis !! 😃🤗
Slänger in dagens graf, snart Kan man börja testa. Åååhh så spännande 😄