För oss 35+ som försöker bli gravida
Minaälsklingar: än är inte hoppet ute! Jag fick äl cd 19 och det rejält! så ta det bara lugnt så kommer det.
Minaälsklingar: än är inte hoppet ute! Jag fick äl cd 19 och det rejält! så ta det bara lugnt så kommer det.
Ja ovissheten är helt klart värdelös :(
Haha ja idag fick jag äl känningar på CD7, nu börjar jag fundera på om kroppen gått helt bananas.. inte helt klockrena äl symptom som jag brukar ha men ändå känningar.. känner mig väldigt fundersam
Än så länge känns det inte som att den säger så mycket, mer än att jag har bra progesteronnivå och det är ju bra!
Nej, jag testar nog på bim om tempen är fortsatt hög. Är ju bara äl +11 pga kort lutealfas, så känns onödigt att testa innan dess. Såvida tempen inte tar ytterligare ett skutt upp, då kanske jag får för mig att testa innan ;)
Vad härligt att äl verkar komma tidigare den här cykeln. Beräknad om typ en vecka, eller?
Nej jag känner mig inte sjukare än vanligt, har iförsig pollenallergi som jag känner av lite men vi får se till imorgon vad tempen säger då.
Vi har myst varannan dag nu eftersom jag inte visste när äl skulle inträffa.
Har kollat tappen och den har flyttat sig väldigt långt upp men kan tyvärr inte nå hålet för det är för långt in, kan bara precis nudda kanten, får väl skaffa längre fingrar
Idag var det inte lika spännande längre.
Tempen har gått ner så det var nog en tillfällig höjning.
Tror i alla fall att det är på gång nu för har äl flytningar så närmaste dagarna borde ägget släppa.
Tyckte väl det var konstigt att jag skulle missat alla symptom.
Många som väntar på äl i dagarna ser jag
Jag vet inte om jag är med där eller inte.
Äl testen är svaga så blir fundersam men har rätt äl sekret .
Ni som varit med om utebliven äl har ni haft symptom och äl flytningar ändå eller inte?
Rejäla äl flytningar och nästan positivt äl test imorse, får se om det kan vara positivt ikväll.
Nu planerar vi mys ikväll och plus på stickan om ca 2 veckor
Lycka till alla med äl i helgen och så klart symetrical som redan går och väntar in bim
Brallans då finns det ju ändå hopp! Jag har blivit gravid 6 dagar innan äl .
Symetrical hoppas bara det är en tillfällig dipp, går kanske upp tills imorgon.
Själv fick jag äntligen äl i helgen. Positivt äl test och temp höjning.
Har redan fått molvärk och har fortfarande äl flytningar... konstig kropp....