För oss 35+ som försöker bli gravida
Men sen kom jag på att det är väl dom stickorna som visar lite falskt ibland? Så jag kanske inte blir klokare.
Vet du när de kommer?
Grattis till er som plussat!
Och spännande med dippen Brallans!
Här känns det som de inte tagit sig så ställer in mig på mens på lördag
Skenet kan bedra!
Kan du inte langa grafen?
Men vad jobbigt, just illamåendet är ju rent ut sagt förjävligt så de vill man ju inte ha i onödan.. hoppas din
kropp lugnar ner sig asap.
ah då är det dags för äl stickorna snart då :)
min Temp är uppenbarligen annorlunda än sist jag var gravid, tar den säkert mer korrekt nu efter alla
smarta tips här, imorgon får jag börja gå bananas och analysera massor haha
Känns som en typisk --> nu-kommer-snart-mensen-graf denna månaden. Tror äl skedde natten till cd15 så vet inte om jag ska räkna äl+7 eller äl+8 idag.
Symetrical: känner inget utöver det vanliga såhär dags i menscykeln. Dvs trött, trött, trött, lätt molvärk av och till, lite känsligare luktsinne och vagt illamående av och till. Hyn är också lite sämre. MEN kände ungefär samma, fast kanske än lite starkare förra cykeln, så typiska innan-mens-symptom.
Bara ilskheten och sedan sist den rivande mensvärken som kommer 1-2 dygn före mensen som jag fortfarande "väntar" på.
Här händer det grejer :) grattis till ni som plussat, och håller tummarna för er som har bim snart.
Själv är jag i äl-perioden... haft grova äl-känningar denna månad..fick såna hugg i lördags tog äl-test, skulle säga ungefär 60% streck haha. Och massa flytningar sen dess. Igår kom det värsta (ursäkta för info) slemklumpen när jag var på toa...idag har jag värk i magen igen...så skulle tro det är dags nu.
Här händer det grejer kan jag läsa. Spännande att se om det är några på gång. Hejar för fullt!
Mina test kom idag, så imorgon bitti blir det svart på vitt.
Känns inget alls nu, men får se ikväll. Det vaga illamåendet brukar komma då. Igår var det ovanligt tydligt och tom lite ömma bröst, så då kände jag mig nästan säker! Idag har jag inte känt något.
Hej. Jag är 37, har inga barn sen innan. Har en sambo sen ett tag tillbaks. Han har en dotter varannan vecka. Och denna månaden prova vi vårt första försök att bli gravida, min kropp gick fort tillbaka till det normala efter piller. Så hade ägglossning nu i måndags. Så nu är det en väntan på bim..
Hoppas vi kan följas åt på denna resa.