För oss 35+ som försöker bli gravida
Jag kommer inte testa förrän imorgon bitti OM de förväntade svettningarna och tempraset mot förmodan håller sig borta.. Har sån brännande värk i magen (även lite i övre delen) sen typ i förrgår, så tror dessvärre att mensen kommer, bara nån dag senare än vanligt. Vilket ju ändå får ses som ett fint tröstpris! 😉
Tog faktiskt ett ägglossningstest med imorse, som visade ett relativt tydligt andra streck. Visst var det du som skrev att de reagerar på hcg över 3 uMol? 🤔 Men de kan ju faktiskt bli starkare när mensen närmar sig med, även om det inte hänt just mig förr.. Som du hör är inget som vanligt för mig den här cykeln! 🤪
Slänger in ältestet här:
Och overlay med senaste månaderna för att du skall få se hur annorlunda den här grafen är:
Samt overlay med senaste två graviditeterna (den från -15 ligger lägre pga att jag då tempade oralt):
Ja det där strecket syns ju, nu har jag för mig att du sa att dina äl test är näst intill blanka förutom vid äl då. Och du är ju inte vid äl nu 😃 Ja de kan faktiskt bli starkare ju närmare mensen du är med, men i dom banorna ska vi inte tänka nu. 🤗
Japp det var jag som yrade om det där med att de skulle mäta från 3 någonting.😄
Men du den senaste grafen från 2017 ser ju nästan likadan ut som i dag, jag har en bra känsla för att det kanske är något på G ändå.
Nu är jag jätte spänd på din temp i morgon haha