För oss 35+ som försöker bli gravida
Jag var ju helt säker på att det inte tagit sig den här gången, har ju haft konstig cykel osv, men testade i alla fall i morse 🤦?♀️😅
Tack DidoAeneis vågar inte riktigt få upp hoppet än, hade kemiskt i februari som började med tydligt test tidigt, men ska försöka ta en dag i taget 😅🤦?♀️
Ja, jag har kemisk i januari och mf i vecka 6 i april i bagaget, så jag känner igen känslan av att vara försiktigt optimistisk. Men 3+ på Cb bådar väl mycket gott! Vilken vecka är du i?
Oj, Idaho, det var tidigt! Spännande att testerna visar så starkt. Du kan inte vara längre gången?
Jaa, alltid lättare att hoppas åt andra, eller typ säga: ta det lugnt, allt är säkert som det ska.
Hej ny i gruppen :)
Mamma till två pojkar 8 & 14 år, jag och min sambo vill nu ha ett gemensamt barn. (Han har inga barn), han är 27 och jag 38, 39 i november.
Behöver er expertis-hjälp nu :)
Köpte Clearblues ägglossningstest (lila) gjorde första test i tisdags och visade glad gubbe direkt, alltså fast sken.
är det möjligt?
Har fortsatt testa med andra tester de andra dagarna då den glada gubben inte försvann ;) Hjälp!
Går skit här, började blöda i morse, tror det är missfall på G 😭😭
@Idaho1989 kan inte citera dig.
åh nej :( vilken vecka var du i?