Symetrical skrev 2022-12-07 19:21:16 följande:
Men det är väl äl +9 nu, ifall ff har rätt 😉😇
Kan inte annat än hålla med, men har haft det mer eller mindre så ända sen jag tog ut spiralen. Tror bara att min kropp är otroligt känslig för hormoner. Har ju också mått rövilla under ffa första månaderna av graviditeterna. Förra gången när jag blev oplanerat gravid började jag må så pass illa på äl +6 att jag trodde jag blivit magsjuk. Sen behövde jag vara sjukskriven till v 15 pga illamående, yrsel och matthet. Kändes som en mycket utdragen mild influensa 😝 Det är därför jag inte tror att det har tagit sig den här gången heller, eftersom jag bara har ett vagt illamående istället för det där intensiva jag upplevt förut.
Jag blir så trött på denna sidan ibland. Hade skrivit en hel novell och sen försvann allt. Men får fatta mig kort nu i stället.
Jag var tvungen att kolla vilken ÄL jag var på. Och där hade du rätt, äl 9 är ju i morgon. 😄 Så jag håller er uppdaterade, tog ju ett ÄL test i dag som jag glömt att posta. Slänger med det.
Så tråkigt att vara så känslig mot sina egna hormoner. Jag kan ju tyvärr inte relatera om man inte kan jämföra med ständig åksjuka? 😄
Men alla graviditeter är ju olika, fast du kanske har mått så rövilla alla gånger?
Helvete vad stort det blev då!