För oss 35+ som försöker bli gravida
Känns så sorgligt att ge upp. Men också skönt. Jag vill tacka er alla under åren för stöd och pepp.
jag har i sommar rensat i förrådet och sorterat min sons gamla leksaker och kläder. Jag har sparat allt i 4 år i hopp att det skulle återanvändas av ett syskon. Men ibland blir det inte som man hoppars. Ikväll hittade jag en av min sons första vinteroveraller, han är född mitt i vintern. Så liten, så fin. Jag ställer mig frågan, varför blev jag aldrig gravid under de här åren? Varför började vi inte tidigare med bebisverkstan.
men fördelarna är också många med att bara ha ett barn och min lilla son verkar ju trivas och inte veta något annat.
jag kan och kommer ge honom 150 procent uppmärksamhet, jag behöver inte välja vems match, luciatåg eller annan aktivitet jag ska titta på, utan mamma kommer alltid vara där han är. Jag behöver inte dela ekonomin med fler syskon utan jag kommer kunna lgg allt på honom.
och han är en så fin pojke, intelligent, social och söt. Det finaste jag kan få och jag är så stolt och lycklig att få vara hans mamma.