Bär skrev 2024-01-26 20:21:17 följande:
Tycker det är så tråkigt att du känner igen dig i det jag skriver, men samtidigt känns det skönt att veta att andra går igenom samma sak och vet hur det känns, om du förstår vad jag menar.
Det låter faktiskt ganska skönt måste jag säga. Ta bort appar, sluta tempa och sluta använda ältest. Känner mig så stressad av att veta! Funderar på att göra samma.
Jag hoppas verkligen att det här året året blir bra för oss alla! ❤️
Här är en till som kämpar... vi har kämpat i 3 år!!! Vi har en fantastisk kille sedan tidigare som jag är så tacksam över och glad över. Men längtan har varit så stor efter en liten bebis till, ett syskon till honom.
Det är inte ens kul längre att ha sex, känns nästan omotiverat, som att vi ställer oss frågan varför gör vi det här! Vill vi verkligen det här?
Men det vill vi, det är bara så påtvingat, jaha nu fick jag den där glada gubben så nu måste vi ligga typ. Jag har bestämt mig nu att jag kör ältesten ut sen får det nog vara, och skulle det bli nått sen så vore det fantastiskt men från min makes sida så tror jag han tom skulle vilja ha sex paus!
Känslorna går så upp och ner, ena sekunden tänker jag att allt känns så bra som det är nu, men ett barn, fantastiskt fint barn. Och att jag borde vara nöjd. Sen kommer sorgen, att jag kanske inte kommer få uppleva en graviditet till, att min son kommer inte ha ett syskon.
Det jobbigaste nu är att alla mina vänner nu har två barn, en mindre knodd också och de har meddelat det glada beskeden under vårt kämpande.
Har ni barn sedan tidigare?