För oss 35+ som försöker bli gravida
Smart, jag måste också beställa hemlige tester. Men väntar tills jag får mensen tänkte jag.
Ja men eller hur! 😍 Komsi komsi Gravid!!
Smart, jag måste också beställa hemlige tester. Men väntar tills jag får mensen tänkte jag.
Ja men eller hur! 😍 Komsi komsi Gravid!!
Jag har nog gett upp denna cykel. Jag kan vara på ÄL+11 eller 13 i dag, osäker men finns inga hopp kvar mina symtom är borta i stort sätt.
Men jag hejar på er alla andra som kämpar på här inne. 💪🏼😍👍🏼
//
Jag håller med, bättre att ta tempen som är närmre den tid du brukar tempa än mitt i natten då den är lägre.
Jag har läst att om man tempar samma tid på morgonen så påverkas den inte så mycket av att du går upp för att kissa och sedan somna om. Dock kan den bli högre om du är uppe länge eller ligger vaken lääänge. 😊
Fick svagt plus igår men sen försvann symptomen jag haft på kvällen och tempen droppade imorse, mensen kom nyss vilket var väntat.
Nu har jag beställt krämen Symetrical tipsade om så ger jag det några försök till sen får vi se om jag orkar? ikväll blir det vin bara för att 😊
Tempen fotsätter nedåt precis som tidigare cykler. Nu är jag 100% säker på att det inte blev nåt😓😓
Detta är första månaden jag provar rosenrot och d vitamin boost.
Ingen aning om det gett någon effekt än, men en sak som är annorlunda är att jag verkar ha fått förhöjda LH hormoner. Jag brukar ha en ganska kort höjning, positivt på äl test typ en eftermiddag och kväll sen negativt morgonen efter.
Denna gång har jag haft positiva tester i över 24 h. Bild på söndag, måndag och tisdags tester.
Skönt med att se en dipp ändå innan mens denna gången.
Så jag ska bara luta mig tillbaka och låta det kroppen göra sitt nu.