• Ehlda

För oss 35+ som försöker bli gravida

Testade i ons, då var det en skugga i viss vinkel. Testade idag nu är det också en skugga, lite tydligare än sist men fortfarande extremt ljus. Så nu är jag sur för att jag inte fattar 😂 så nu väntar jag till BIM på tis och ser vad som händer. 🤷🏼?♀️

• Ehlda
    Zandylina skrev 2023-10-05 19:19:12 följande:

Hej visar sig att det tydligen var korrekt sommarhit BIM e på söndag den 8/10 men fick redan igår svaga positiv trodde var spök idag tog jag 1 CB ultra early samt digitalt med?.nu kan man tro på det hoppas jag.

Nu bara man hoppas det stannar kvar brukar har svårt bli gravid annars med många missfall i bakgrunden också. Sänder massa babydusts åt ett håll med att ni lyckas! 

Grattis 😁
  • Ehlda
    Alvedon83 skrev 2023-10-07 20:04:58 följande:
    Har också haft 12 dagar senaste månaderna. Tidigare hade jag alltid 28-29 dagars cykel men nu då 25-26 dagar. Är det åldern som gör det tro? Jag har nyss fyllt 40.
    Kanske. Jag är 39 och har också fått kortare.
  • Ehlda

Tur vi hade sex imorse 😅 För går inte mer under helgen. Så håller tummarna hårt nu... 
  • Ehlda

Ja det ser ju bra ut i alla fall. 😊

Den heter Premium! Jättebra är den.
    EFW skrev 2023-10-20 13:18:55 följande:
    Fin stegring!😁  Vad är det för app du använder? 

• Ehlda
    EFW skrev 2023-10-20 13:18:55 följande:
    Fin stegring!😁  Vad är det för app du använder? 
    Telefonen ändrade. Den heter premom.
  • Ehlda

Är det här normalt med tempen 3 dagar efter ÄL? Jag har annars ca 36,1-36,3 och nu 37,2.

• Ehlda
    Cinapuffen skrev 2023-10-23 17:27:59 följande:

Äl+5 idag och jag har hela tiden tänkt att det inte tagit sig denna omgång heller. Men nu under eftermiddagen så har jag flera ggr tyckt att brösten varit ömma. Så har jag bara haft när jag varit gravid tidigare. Så nu fick man ju upp hoppet igen. Plus att jag blev irrationellt arg på sambon över en liten skitsak nyss. Det brukar jag verkligen inte bli. 😅

Jag med, är öm i ena bröstet! Och är aldrig öm annars, aldrig nånsin. Fast ÄL+3.... 🥴
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida