För oss 35+ som försöker bli gravida
Tack för input <3 Ja det kan vara så som du skriver! Jag brukar bara ha utlag på äl sticka i 2-3 dygn. Så att det bara skulle ge utslag ett halvt dygn är inte så som det brukar för mig. Men varje cykel är ju lite olika det har man lärt sig nu. Och har fått en fin snabb tempökning upp till 36.8 där det legat senaste tre dagarna, så det får jag va rätt nöjd med även om jag vill upp i 36.9 eftersom jag låg där uppe sist jag plussade.
Hur går det för dig? Haft några mer biverkningar av krämen? Hur ser kurvan ut?
Ja och för mig var det väldigt vanligt med ett utslag en em/kväll sen va de över, men numera har jag kunnat ha pos i två dagar.. 😊 ja snart så kanske tempen är där uppe och nosar igen, jag har 37,0 som mål 😆
äl +3 idag bara så ingen kul att hänga i julgranen ännu, inga jobbiga biverkningar men förra månaden va en luring med hög temp längre än jag brukar men när jag kollade grafen sen så skulle jag kunnat haft äl tidigare med och då hade det varit logiskt igen..
vi fick till det dagen innan äl iaf, sen missbedömde jag läget och sa att vi skulle vänta en dag till för att optimera men då var ju äl förbi för över 48 Tim sen så då va de ju onödigt haha.. en gång är bättre än 0 😊