För oss 35+ som försöker bli gravida
(temp höjn pga alkohol cd 13 o 14. Tempar i armhåla)
Inget vin, ingen mens känner mig sjukt sur så poppade pringels och pepsi :D
På lördag om läget är oförändrat har jag gett mig själv tillåtelse att freaka ut ordentligt.
Helt rätt gjort :D jag tillhör oftast kategori 1, fast jag tycker tisdagar är värst för då är jag oftast tröttare än på måndagen.
Nää ingen mens, tog ett sånt där billigt test idag på dagen för jag var så sur plus att tempen gått upp, var blankt med ett liten nyans till streck på fel sida dvs emot plasten som man håller i asså wtf..
imorgon spräcker jag rekordet om mensen inte kommer nu ikväll, satt en stund och analyserade min graf och hur mkt jag än vill så ligger min temp för högt för att jag ska kunna sätta mens de dagarna jag hade S.. men som sagt inte förens imorgon får jag freaka ur ;)
Tog ett digitalt imorse, negativt :)
Här kommer grafen, behöver all hjälp jag kan få..
Jag hade spottings den dagen så de kanske jag hade utan att tänka på det, kanske kroppen gjorde ett till försök och lyckades.. vi får se om ca 7 dagar då om inte mensen kommit innan dess då haha...
Inte kul att slå såna hör typ av rekord
Ja dags för lite snällare kropp efter denna månad helt klart :)
Härligt att den inte kommer när man har sånt besök :)
Aldrig försent för sånt skulle jag säga
btw hur lyckades du få ordning på dina längre cyklar? Tänker om detta är mitt ?nya? liv :)
Aha okej, shit att det gick så fort ändå efter du började med det, häftigt.
36,7 hade jag imorse, var tvungen att ta om två gr.. kanske har någon infektion el något som gör att tempen-mensen är sen.. får se vad tempen är på imorn.. suck säger jag bara.