Inlägg från: Islandgirl |Visa alla inlägg
  • Islandgirl

Hjälp - microblading av ögonbryn och jag är så sjukt missnöjd!!!!!

Hej! Har exakt ditt problem. Skämts i ngra v nu. Kollat upp allt så jag har ALLA svar. De bleks inom ngra v nen är det helt kaos så är det tyvärr bara Laser elle Phi removal som gäller. Men, tills dess, jdu vill kunna gå ut imorgon, jag köpte idag på Kicks en täckfärg som neutraliserar färgen , min form är ok men det är helt galen färg. Olika förklaringae till det. Du bör be dem i butiken hjäloa dig välja färg så du får en som täcker kanten och ev kan målas över. Jag fick blågrå bryn sp behövde en röd bas i töckfärgen annars blev det Grönt!!

De skall lasra dem gratis om hon hon har nån proffsighet och salingen är seriös????? De skall kunna se att formen passar dig. Är hon ens utbildad? Bad du få se hennes tidigare kundfoton annars be att få se dem nu. Finns inga ska du ha pengarna tbx om de inte unformetat dig att du gick till en nybörjare. Laser är en särsk tatueringborttsgn så du skall googla pp det och se vem som gör det där och har erfarenhet eller om ngn gör Phi removal där du bor. Gör de det på salongen där borde de erbjudit direkt så antagligen inte. Du kan peta bort innan det läkt med risk för ärr. Gå in på en kunnig make up butik imorgon och säg HJÄLP! De är duktiga där. En bra täck kräm gör under!!!! Medan du kollar upp allt!!! Lycka till till båda oss.

Svar på tråden Hjälp - microblading av ögonbryn och jag är så sjukt missnöjd!!!!!