• Elizabet 1

Vad gillar män bäst små bröst, mellan el stora

Skriv gärna varför ni gillar mini bröst, mellan, stora eller jätte stora!?

Obs naturliga bröst!!

Vill bara ha svar från killar/män...Tack!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad gillar män bäst små bröst, mellan el stora
  • Cecese

Kupan säger inte så mycket.... En tjej med B-kupa kan ha lika stora bröst som en med E-kupa. För att få en bild måste man ha omkretsen också. En 85B är t.ex. lika stor som en 80C, 75D, 70E... Jag har 75F och mina är inte särskilt stora, de ser "normala" ut och det finns de som gissat att jag har C-kupa. Skulle dock aldrig kunna klämma in mina i en C-kupa, då skulle jag få 6 "bröst" Drömmer

• Elizabet 1
    Cecese skrev 2021-06-18 15:21:27 följande:

Kupan säger inte så mycket.... En tjej med B-kupa kan ha lika stora bröst som en med E-kupa. För att få en bild måste man ha omkretsen också. En 85B är t.ex. lika stor som en 80C, 75D, 70E... Jag har 75F och mina är inte särskilt stora, de ser "normala" ut och det finns de som gissat att jag har C-kupa. Skulle dock aldrig kunna klämma in mina i en C-kupa, då skulle jag få 6 "bröst" Drömmer

Ja det har du rätt i att omkretsen har ju betydelse också, jag skulle inte kunna ha en B eller C- kupa då jag inte har så stor omkrets runtom..ca 72cm och då ska man avrunda till närmaste 5 tal under det så då blir det 70 E för mig..

Skulle väl funka med 75D också om man vill ha lite kullarSkrattande sen glömde jag ju DD kupa, men vad har den för omkrets då 

Är dålig på det här med omkrets vs Kupa ha ha 

Många tar också för liten bh-kupa har jag läst ??
  • Bastardised

Jag tycker det saknar helt betydelse då det finns makalöst vackra både små respektive stora bröst. 

• Elizabet 1
    Bastardised skrev 2021-06-21 00:12:46 följande:

Jag tycker det saknar helt betydelse då det finns makalöst vackra både små respektive stora bröst. 

Ja det har du rätt i!!

Var bara lite nyfiken och frågade mer pga att jag har märkt en "rolig sak" att många många killar "pratar" MED Skrattande mina bröst och jag har stora och är normal,smal ..Alltså ingen ögonkontakt-som liksom hallå här är jagDrömmer..det var väl lite mer när man var yngre, men det händer numera också...
  • Bastardised
    Elizabet 1 skrev 2021-06-21 00:59:33 följande:
    Ja det har du rätt i!!

Var bara lite nyfiken och frågade mer pga att jag har märkt en "rolig sak" att många många killar "pratar" MED Skrattande mina bröst och jag har stora och är normal,smal ..Alltså ingen ögonkontakt-som liksom hallå här är jagDrömmer..det var väl lite mer när man var yngre, men det händer numera också...
    Alltså, jag vill ju inte bara någon form av inställsam lismare här i syfte att plocka städade poänger, men det låter förbannat ytligt. 
  • Elizabet 1
    Bastardised skrev 2021-06-21 01:02:37 följande:
    Alltså, jag vill ju inte bara någon form av inställsam lismare här i syfte att plocka städade poänger, men det låter förbannat ytligt. 
    Det är ok!!
    Ja det är lite ytligt så mina bröst och jag har inte fortsätt "prata" med dom så det har inte varit några långa samtal om man säger såSkrattande
  • Bastardised
    Elizabet 1 skrev 2021-06-21 01:32:03 följande:
    Det är ok!!
    Ja det är lite ytligt så mina bröst och jag har inte fortsätt "prata" med dom så det har inte varit några långa samtal om man säger såSkrattande

Det gör dig genuin i mina ögon, för vad det nu är värt.

• Elizabet 1
    Bastardised skrev 2021-06-21 01:33:48 följande:

Det gör dig genuin i mina ögon, för vad det nu är värt.

Tack...snällt sagt!!
  • Anonym (?)
    Elizabet 1 skrev 2021-06-18 08:08:39 följande:
    Det stämmer säkert i vissa fall - så inget illa menat mot vad du gillar- alla tycker olika såklart, men man kan faktiskt ha fasta med E-kupa som jag har tex..
    Dom hänger inte ner till golvetSkrattande utan bh..
    Är dina bröst naturliga?

Antar ju det eftersom du efterfrågar vad vi tycker om naturliga bröst.
    Rätt ovanligt med jättebröst, normal bröstkorg med lite fett runtom/pyttig med lite mer fett runtom och samtidigt vara vältränad. 

Fast när jag tänker efter så minns jag en sådan tjej i högstadiet. Hon gjorde en bröstreduktion när vi gick i gymnasiet eftersom hon spåddes få ryggproblem och det var jobbigt för henne att springa och leva med jättetuttar till smal kropp.
    Har ingen aning om den storleken däremot. Men man kunde ju se att de var stora, men inte i jämförelse med typ Dolly Parton
    En tjej berättade att hon körde dubbla sportbhs så hon försökte ju knappast framhäva dom.

Måste vara väldigt ovanligt ändå.
  • Rataxes70
    Elizabet 1 skrev 2021-06-18 00:44:02 följande:

Skriv gärna varför ni gillar mini bröst, mellan, stora eller jätte stora!?

Obs naturliga bröst!!

Vill bara ha svar från killar/män...Tack!!

Har varit med kvinnor som både haft små, mellan och stora och för mig har storleken ingen betydelse, Alla har passat mig utmärkt och de viktiga är på vilken kvinnan dom sitter på. Tänker att små bröst är mindre fysiskt belastning för kvinnan och stora det omvända, men det jag går igång på, är människan och då har storleken ingen betydelse för mig som man.
  • Elizabet 1
    Anonym (?) skrev 2021-08-29 18:01:44 följande:
    Är dina bröst naturliga?

Antar ju det eftersom du efterfrågar vad vi tycker om naturliga bröst.
    Rätt ovanligt med jättebröst, normal bröstkorg med lite fett runtom/pyttig med lite mer fett runtom och samtidigt vara vältränad. 

Fast när jag tänker efter så minns jag en sådan tjej i högstadiet. Hon gjorde en bröstreduktion när vi gick i gymnasiet eftersom hon spåddes få ryggproblem och det var jobbigt för henne att springa och leva med jättetuttar till smal kropp.
    Har ingen aning om den storleken däremot. Men man kunde ju se att de var stora, men inte i jämförelse med typ Dolly Parton
    En tjej berättade att hon körde dubbla sportbhs så hon försökte ju knappast framhäva dom.

Måste vara väldigt ovanligt ändå.
    Ja jag har naturligt stora och fasta..men inte riktigt så stora som Dolly Partons ha ha
    Är det verkligen  ovanligt?
    inte enligt min erfarenhet iaf!  Jag tror att det helt enkelt beror på generna i många fall!?

Nästan Alla i min släkt har varit /är normal smala med stora bröst -alltså kvinnorna i släkten inte männen Skrattande..som tex mina mostrar, mamma, mina systrar, farmor,  mormor.
    Jag har alltid varit normalsmal och vältränad (inte supersmal) förutom att jag har ganska breda axlar och större bröstkorg.

Det roliga i det hela är att många många killar har pratat med mina bröstDrömmer istället för att ha ögon kontakt med mig tex när man varit ute på krogen..
  • Anonym (J)

Om det är något du ofta råkar ut för är det många gånger så att du kanske vill ser över hur du klär dig. Har en bra bit större än dig och har bara hänt ett fåtal gånger, alla då jag satt på mig något väl tajt och urringat och/eller bh som gör de ser än större ut.

Går ju inte riktigt att klä sig i samma skärning på kläder när man har stora bröst som när man har mer normalstora till vardags utan att det ser lite?. Olämpligt ut i mer civiliserade sammanhang.

Sen finns det absolut de som är riktigt galna i stora bröst (och detsamma gällande små!), men de allra flesta människor är tillräckligt väluppfostrade att inte stirra eller titta där istället för ansiktet när de pratar med en, så länge man inte klätt sig olämpligt eller de är drängfulla. Inte ens de rena stora bröst fetischister jag haft att göra med har gjort så i offentligt sammanhang i vanliga kläder.

• Elizabet 1
    Rataxes70 skrev 2021-08-29 23:27:58 följande:
    Har varit med kvinnor som både haft små, mellan och stora och för mig har storleken ingen betydelse, Alla har passat mig utmärkt och de viktiga är på vilken kvinnan dom sitter på. Tänker att små bröst är mindre fysiskt belastning för kvinnan och stora det omvända, men det jag går igång på, är människan och då har storleken ingen betydelse för mig som man.
    Ja det är detsamma för mig i princip - jag har struntat i hur en man har sett ut, men jag har alltid föredragit rakade/korthåriga män!

Jag har helt enkelt inte dragits till långhåriga män, men skulle det visat sig att jag hade tyckt om en långhårig killes personlighet så hade det inte haft någon betydelse..
  • Elizabet 1
    Anonym (J) skrev 2021-08-31 00:54:41 följande:

Om det är något du ofta råkar ut för är det många gånger så att du kanske vill ser över hur du klär dig. Har en bra bit större än dig och har bara hänt ett fåtal gånger, alla då jag satt på mig något väl tajt och urringat och/eller bh som gör de ser än större ut.

Går ju inte riktigt att klä sig i samma skärning på kläder när man har stora bröst som när man har mer normalstora till vardags utan att det ser lite?. Olämpligt ut i mer civiliserade sammanhang.

Sen finns det absolut de som är riktigt galna i stora bröst (och detsamma gällande små!), men de allra flesta människor är tillräckligt väluppfostrade att inte stirra eller titta där istället för ansiktet när de pratar med en, så länge man inte klätt sig olämpligt eller de är drängfulla. Inte ens de rena stora bröst fetischister jag haft att göra med har gjort så i offentligt sammanhang i vanliga kläder.

Jag brukar aldrig klä mig i tex kort kort kjol och urringade tröjor, linnen eller klänningar när jag gått ut dom senaste 15 åren...Bara hemma när jag är ensam med min man.

Annars brukar jag bara klä mig i jeans och en vanlig tröja...någon gång har jag väl haft v- ringade tröjor, men inte så att det sett olämpligt ut eller är väldigt urringat.

När jag var yngre så kanske det hände att man tog på sig något lite mer urringat till vanliga jeans..men oftast hade jag på mig tröjor eller linnen som gick upp till halsen.. Vet inte riktigt vad dom kallas tank top kanske.
  • Anonym (B-C)

B-C, naturligt stora ser sällan bra ut, de blir som ett par taxöron.

• Elizabet 1
    Anonym (B-C) skrev 2021-09-10 18:46:46 följande:

B-C, naturligt stora ser sällan bra ut, de blir som ett par taxöron.

Varför tror du det-eller har du träffat alla utom migFlört

Det är ju omöjligt att riktigt stora bröst kan bli så små som ett par tax öron! (om inte kvinnan är sjuk eller liknande)
    Dom som får vad du kallar tax öron har oftast mindre storlek på brösten från början och fått flera barn som dom har ammat!

Jag tycker alla storlekar på bröst är fina på sitt sätt, men varför vill ca 50% förstora sina bröst? Det förstår jag inte riktigt..

Jag har aldrig ammat så det kanske är därför jag inte har ngr tax öron till bröst...det finns kvinnor med större naturligt fina bröst som inte är aliens..;))
Svar på tråden Vad gillar män bäst små bröst, mellan el stora