Inlägg från: Anonym (Kim) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kim)

Fråga till kvinnor

Du träffar en trevlig man på nätet, ni dejtar några gånger och det klickar. Ni inleder ett förhållande, det känns bra men så råkar du öppna en garderob hemma hos honom och där står en superfin sexdocka med svällande bröst och villig mus. Dock lite dammig då den tydligen inte använts sen han träffade dig. Hur reagerar du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till kvinnor
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Ja du!) skrev 2021-05-31 13:50:06 följande:
    Svällande bröst och villig mus anser du vara en superfin docka. Inte min uppfattning om vad som är superfint. Man behöver ju inte direkt skälla ut honom, snarare garvande säga Ja här har du fullt upp och behöver inte den riktiga varan" och gå därifrån. Se är ju inte jag den som skulle hålla det hela hemligt.
    Nåja, jag utgår från köparens åsikt, antar att han tycker det är fin och av bra kvalité eftersom han anskaffat den. Har faktiskt aldrig sett en sexdocka på nära håll.

Vad tycker du är superfint, en grov dildo eller en Womanizer...?
  • Anonym (Kim)
    Anonym (CL) skrev 2021-05-31 14:04:43 följande:
    Precis....när min pv öppnar min låda med två dildos, satisfyer och lite andra saker....kommer han dumpa mig och berätta för alla? Det var ju nån som inte skulle hålla det hemligt i något svar ovan....
    Är ganska säker på att din pojkvän inte skulle dumpa dig om han hittar sexleksaker, eller skvallra för andra. Killar är inte så känsliga som tjejer, han skulle snarare tycka det var hett och vilja se dig använda dem.

En och annan svartsjuk stackare hade kanske inte tålt det, men han är ändå inget att ha.
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Road) skrev 2021-05-31 14:07:45 följande:
    Skulle bli lite lätt chockad och förvånad men samtidigt nyfiken. Hade nog velat utforska den själv och tillsammans med honom och gärna sett när han knullade den. Har varit nyfiken på såna dockor ganska länge och hade nog velat testa ha sex med både en manlig och kvinnlig docka som man fick bestämma utseende på helt själv.
    En sund inställning, varför dö nyfiken?
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Oj) skrev 2021-05-31 14:07:44 följande:
    Jag skulle nog bli rädd faktiskt. Kanske hitta på någon ursäkt för att komma därifrån så fort som möjligt.
    Rädd för vad, det låter mysko?
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Fixerad) skrev 2021-05-31 14:28:12 följande:
    Då en dildo eller vibrator inte kostar några jättesummor direkt, medan en "fin" sexdocka säkert ligger runt 10-50 000 kr.. Så anser jag det inte jämförbart.

Jag skulle anse att killen är ohälsosamt sexfixerad med drag åt fetischer och dumpa honom direkt. 
    Tja, sexleksak som sexleksak tycker jag. Att han har bra ekonomi borde vara ett plus för en framtida relation.

En kvinna som använder dildos och satisfyer är inte lika sexfixerad då? Är det bara pengarna som skiljer? Jag tycker att din argumentation haltar men det är bra att du är ärlig och intressant att du ser så olika på mäns och kvinnors onani.
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Oj) skrev 2021-05-31 14:24:13 följande:
    Mer mysko än att ha en fullsize sexdocka gömd i garderoben?
    Ja absolut! Jag blir jättenyfiken på varför du är rädd för en docka, ett onaniredskap? Förklara närmare, snälla! Jag menar inte att "sätta dit" dig eller dissa din känsla men jag förstår inte. Möjligen att det är äckligt och vulgärt, men rädd?
  • Anonym (Kim)
    Guldnovan skrev 2021-05-31 14:44:40 följande:
    Jo jag vet. Ville bara visa på skillnaden på att jag kan ha 10 löskukar i olika färger och storlekar och det är accepterat. Jag tror vi har samma inställning du och jag :)
    Tror jag också. Men varför är det så? Är de svartsjuka på en docka?
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Nej tack) skrev 2021-05-31 16:06:19 följande:
    Men svartsjuka, är du på riktigt? Det känns snarare äckligt att ha en stor docka som de leker är en kvinna. Kan tänka mig få saker som vore lika avtändande. Och beskrivningen superfin med svällande bröst och villig mus bekräftar ju att det verkligen är så. De har de ju gett den personlighet. Nä fy alltså.
    Jag har iaf läst om kvinnor som ger ett namn åt sin dildo... Men dockan är ju passiv, det som ska göras gör mannen. Det är en sexleksak, modell större. Om han fantiserar att det är en riktig kvinna han ligger med, vad är skillnaden mot alla andra onanifantasier som både män och kvinnor har?

Jag tror fortfarande att det finns ett moment av svartsjuka eller konkurrens som ni kvinnor har svårt att ta. Eller vissa kvinnor menar jag. Men tack för svar, det är intressant att höra hur du tänker
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Oj) skrev 2021-05-31 18:36:25 följande:
    Jag skulle såklart inte bli rädd för själva dockan. Men jag skulle tro att mannen hade långtgående sociala problem som förmänskligar och hånglar och knullar med en plastdocka. Alltså rädd för att det är ett psyko som jag dejtat och därför dra så fort jag kan. Har inga problem om jag skulle hitta ett runkägg eller andra sexleksaker. Det är bara kul. Dockan är däremot creepy!
    Okej du menar så. Men psyko för att han är ensam och använder en sexleksak, näää vet du vad...
  • Anonym (Kim)
    Anonym (K) skrev 2021-05-31 18:51:27 följande:
    Annat: Stänger dörren och nämner aldrig vad jag sett.
    Helt okej. Du förutsätter/hoppas att han gör likadant när han hittar dina sexleksaker?

Förändrar det sin syn på mannen?
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Nej tack) skrev 2021-05-31 19:50:24 följande:
    Skillnaden är att det är en DOCKA. Det är ett dött ting. Att fantisera om döda ting skulle få mig att tro att han har något fel i huvudet faktiskt.

Hur tänker du att en kvinna skulle bli svartsjuk på en docka? Förklara gärna. Den tanken är helt orimlig för mig. Skulle fatta om mannen fantiserar om en filmstjärna eller om Jenny på jobbet, men en docka kan omöjligt väcka svartsjuka.
    Men alltså, han fantiserar ju inte om dockan, han fantiserar om Jenny på jobbet eller den där filmstjärnan! Precis som du fantiserar om någon när du använder din dildo.

Jag vet inte varför ni reagerar så negativt på en docka, jag får inte ihop det? Ett onaniredskap av plast modell större får er att dumpa en annars bra man? Obegripligt. Svartsjuka är kanske fel ord, men dockan stör ju er så till den milda grad. Ni reagerar ju som om han hade en annan kvinna vid sidan om, eller ett ex som han inte släppt. 
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Oj) skrev 2021-05-31 19:51:21 följande:
    Vad är det du inte förstår? Jag tyckte jag förklarade rätt tydligt hur jag ser på skillnaden mellan docka och runkägg.
    Jodå, jag förstår hur du tänker. Varför du tänker så är det nog bara vissa kvinnor som förstår, att en viss typ av onani är okej men inte en annan?
    Om jag ska lyfta fram en teori är det att incel-hatet ligger bakom. Många kvinnor föraktar män som inte kan få en kvinna och ni ser honom som creepy, som du säger. Och sen gör ni kopplingen incel-plastdocka för ni tror inte att någon annan man skulle skaffa en docka. Kombinationen av denna fördom och att ni tycker att dockan i sig är vulgär och äcklig framkallar den häftiga antipatin.
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2021-06-01 13:40:38 följande:
    Ni vet att det sälja många manliga sexdockor också.
    Även till kvinnor. 

Det är inte bara den kvinnliga sexdockan som finns på marknaden.
    Finns det en marknad för manliga sexdockor i Sverige? Är de så avancerade at en kvinna har någon glädje av dem?
    Jag har dålig koll på dockmarknaden öht. 
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Nej tack) skrev 2021-06-01 15:43:28 följande:
    Tror inte ett dugg på din teori. Har inget förakt mot oskulder, om det är vad du menar med incels. Om du menar incels på riktigt, sådana som hatar kvinnor, så känner jag förstås antipati mot dem, då de hatar mig baserat på mitt kön. Noll koppling till dockor dock. Men att ha sex med en låtsasperson är i mina ögon avvikande. Att ligga där och kyssa på en död mun som inte gör något tillbaka och att knulla en dockkropp och låtsas att det är en person, nä det känns faktiskt inte helt sunt.
    Okej, det är bara en teori i brist på andra.

Jag har läst om kvinnor som har en docka i sängen för att ha någon att krama, är det också osunt?
  • Anonym (Kim)
    Anonym (....) skrev 2021-06-01 21:01:49 följande:
    Jag blir avtänd tills vidare, och kommer inte kunna ligga med honom tills vidare.

Jag har alltid haft män som har varit väldigt populära bland kvinnor så det är min preferens. De män jag haft har alltid kunnat välja och vraka på marknaden.

Den här mannen, han med dockan verkar inte kunna få en enda tjej än mig så varför skulle jag vilja ha honom, andra väljer ju bort honom så då ser de väl något dåligt i honom som jag inte sett? Han är uppenbarligen en loser och lägst ner i herarkin så jag skulle troligen ens inte hamnat i ett förhållande med honom.

En helt annan typ av man attraherar mig. Troligtvis skulle jag inte ens sett denne man i urvalet från början. Han kan knappast vara varesig snygg, trevlig eller ha detgott ställt eftersom INTE EN ENDA KVINNA har velat ha honom på väldigt, väldigt, väldigt, väldigt länge. Dessutom har han för lite erfarenhet av kvinnor för att kunna vara bra i sängen. Vad otroligt avtändande att inse att man blivit tillsammans med en liten incel.

Skulle lagt benen på ryggen och sprungit. Skulle inte ens brytt mig om att lägga någon minut på att göra slut utan bara sprungit och ghostat.
    Ser man på, du bekräftar min incelteori till punkt och pricka!
  • Anonym (Kim)

Kanske dags att sammanfatta tråden. Tack till alla som skrivit och röstat! I början var det en stor övervikt för de som skulle lämnat honom men det jämnade ut sig och nu är det en knapp övervikt för att överse med dockan. Jag är inte direkt förvånad, jag vet från andra trådar att sexdockor är något kvinnor har svårt att ta. Orsakerna är inte helt klarlagda men jag tror att det är mycket en känsla av obehag och äckel. Som någon skrev, en docka är mycket påtagligare och närmare än en dildo eller lösfitta. 

Det som däremot förvånar är att så många av de negativa skulle låtsas som ingenting och istället komma med en påhittad ursäkt för att dumpa. Det vore ärligare att säga som det var, nu kommer killen att gå och undra vad som gick fel och vad han gjort eller inte gjort. Om han vetat att det var dockan hade han kunnat gömma den bättre innan nästa tjej dök upp. Eller dumpat den.

Svar på tråden Fråga till kvinnor