• medina89

Narkos och snuva

Min son behöver göra operation av testikel som ej gått ner i pungen.Operationen är den 19 maj och då har han haft snuva(ingen feber eller så) sen förra veckan,idag mår han bra

Kan han utföra denna operation riskfritt? någon som har erfarenhet av att  ett barn som nyligen haft snuva utfört operation? 

orolig mamma!
  • Svar på tråden Narkos och snuva
  • Mortiscia80

Du måste fråga sjukhuset, om han fortfarande har infektion i kroppen kanske han inte får genomföra operationen.

• Gameofthrones

Du kan inte ställa en sådan fråga här.

Ring och prata med personalen.

Jisses.

• medina89
    Gameofthrones skrev 2021-05-17 10:57:38 följande:

Du kan inte ställa en sådan fråga här.

Ring och prata med personalen.

Jisses.

jag frågar om erfarenhet,jag har ringt personalen 2 ggr...och fick 2 olika info,så jag måste ändå göra lite som jag vill
  • Gameofthrones
    medina89 skrev 2021-05-17 11:20:36 följande:

jag frågar om erfarenhet,jag har ringt personalen 2 ggr...och fick 2 olika info,så jag måste ändå göra lite som jag vill

Nja du kan inte åka in med snuva in på operation? - inte under Covid. Är du medveten om den och inte säger ngt då är det riktigt felsteg.

Jo visst kan du fråga FL men vad vet du om du tar rätt beslut? För du har hört det från andra? Även om det är bra ta till sig info. Du vet ju inte vem du pratar med egentligen?? Och hur säker källan är. Om du vill veta exakta saker.
  • Aamon

Sonen hade grav förkylning med hosta och snuva i samband med en halvakut operation. Var inga problem enligt personalen. Detta var dock innan Covid och operationen kunde omöjligen vänta (hjärnkirurgi).

• Mortiscia80
    Aamon skrev 2021-05-17 13:51:58 följande:

Sonen hade grav förkylning med hosta och snuva i samband med en halvakut operation. Var inga problem enligt personalen. Detta var dock innan Covid och operationen kunde omöjligen vänta (hjärnkirurgi).

Det kanske var lite andra omständigheter då ja....
  • medina89

Jag frågade mest pga jag var orolig för riskerna att söva mitt barn med lätt förkylning,vi har alla haft covid och har antikroppar,,,har har ingen corona utan vanlig förkylning så det blev avbokad bara pga det  är corona tider nu :/ men ja ja,han får ny tid

Svar på tråden Narkos och snuva