klyban skrev 2021-06-18 20:58:42 följande:
Som vad?
Undrar då du glömde av att vara saklig.
Eftersom du påstår att jag lägger orden I mun på dig så måste du ha glömt vad du har skrivit.
Vet inte vad, du berättar aldrig av någon perplexad anledning.
Spå berätta först, först då kan ett svar komma.
Ja, vaccinationen för COVID-19 är frivillig, det är fakta.
Ja, din desinformation berättar en klar bild.
Nu använder ord som du dels inte vet vad de betyder och överhuvudtaget inte vet hur de ska användas.
Hur ska jag förtydliga din poäng? Förvånad
Låter som en omöjlig sak för mig och med tanken jag inte kan läsa av din hjärna och ta reda om vad din poäng är.
Kommer det ta lång tid innan din poäng landar, eller ska vi gissa på aldrig?
Verkar mer som det är du som inte förstår, och då genom du inte ens vet hur en studie går till och att dessas är omfattande.
Och att vi har en biverkning som inte ens träffade multipla 30000-50000 studier.
Men som antivaccer har vi lärt oss att nu komemr desinformationen igen, och att du igen berättar att urvalet är för lågt.
Men så är det inte ens, och urvalet är nu miljarder och en prevalens som är galet låg
Har jag sagt att du ska förtydliga min poäng?
Ja, alla vet sedan mycket länge att det var en text som missades tas bort.
Så frågan är varför är det så viktigt för dig, och frågan är sen vad har det med ditt antivaccerbudskap ock göra?
För det vet vi inte, då du glömde att berätta.
Viktigt för mig?
Varför skulle en källa som jag inte har lagt ut och ett påstående som inte kommer från mig vara viktig för mig?
Fakta om Ro-tal, hur kunde du missa det om vattkoppor vs. COVID-19?(COVID-19 R0-tal = ~2,5 i dess medel fas, vattkoppor upp motR0-tal 20.
Astra Zenica behöver där inte bevisa en sak, det har andra gjort åt dom.
Men det visste du reda.
Finns inget som säger att biverkningarna inte hade upptäckts om det hade gjort mera tester innan det godkändes. Inte AZ kan bevisa det. Men det intressanta är att två, tre med dig, har sagt att ni har bevis och att det ligger i tråden. Det beviset vill jag gärna se.
R0-tal har delat till dig, men du svarar istället med desifnoramtion, och ingen vet varför.
Kanske inte ens du.
R0-tal har inget med vaccin att göra. Desinformation från dig.
Enkelt och hitta, och nummer två, du fått detta många gånger.(Och den som hade varit utbildat i sjukvårdsområdet vet redan om detta., dock inte du och det är rätt perplext.)
Och ändå så återger du det fel och blir till desinformation IGEN!
Enkelt att hitta? Var då? I tråden? Var i tråden? Jag har kollat igenom hela tråden och nej, finns ingen källa.
Inte AZ vet om det. Så en sjukvårdsubildad vet det inte heller. Ingen som vet. Finns inget bevis.
Och nu använder du igen ord du inte vet vad de betyder eller vet hur de används...