klyban skrev 2021-08-29 13:03:50 följande:
Vad är det du vet?
Hjälpämnen kan vara ett problem, och verkar som du vägrar vilja erkänna det.
Vi vet ju vad de gjorde med Astra en batch och panderix.
Så vad du kan, verkar inte var något, då inget kom som påvisade att något ändrade sig i det jag skrev, det blir lätt så när du googlar till dig information som du inte har kompetensen att riktigt greppa.
Och detta ser vi i svaren.
Ja, hjälpämnerna kan orsaka trigging. Vilket jag redan har bekräftat. Men det spelar ingen roll vad i vaccinet som gör att sjukdomar kan triggas, fakta är att vaccinet kan trigga underliggande sjukdomar. Det är något du verkar har svårt att vilja erkänna.
Ja, att du googlar och inte förstår vad du läser är allmänt känt. Så har det varit i hela tråden.
Jag har skrivit till dig att vi inte vet vad framtiden kommer att visa. Det fakta. Inte påhitt. Detta är för att vaccinet är nytt. Något du verkar ha missat.
Det är solklart att vaccinet inte kommer bli mer skadligt än COVID-19 och version ett av vaccinen.
Jaha, och var är den studien som så solklart visar detta?
Jag vet erdan jag kommer få rätt där, då folk kommer ijnte skada sig mer av vaccinen och komemr inte dö mer av vaccinen än COVID-19.
Ha, du är ju synsk. Så var ska jag åka imorgon? (Hint, jag ska inte på jobb...).
Du som är synsk och vet allt borde inte ha några svårigheter att berätta det.
Kanske du inte förstår vilka antal människor vi pratar om, Indien ensamt har mer döda än vad man rapporterat i världen är gissningen där och pga man inte rapporterar alla döda i COVID-19.(Och nu har de en rapporterad siffra med en nolla mindre än vad det uppskattade döden i Indien.)
SÅ ja, tveklöst, jag kommer få rätt och sen sitter du där om 10-15år och inser samma sak, då du inte har kompetensen att förstå det redan nu.
Din enda chans är att vaccinversion nummer två ger de skador som du önskar för ditt påstående, idag finns inte detta och det visar man med så enormadnorm tydlighet med de få rapporterade biverkningarna på morderna.
Fortfarande, vi vet inte om vaccinet kommer ge framtida skador eller biverkningar. Detta är inget som magiskt uppstår utan kan uppstå helt naturligt pga vaccinet.
Jag vet inte, det är din magi om magiska saker som ska ske om 10-15år och som inte existerar idag och som skulle göra vaccinet mer sakligt och mer dödligt än COVID-19.
Detta är en ny vattkoppor för dig.
Men det är din magi om 10-15år, så vill du ha förklaring så räcker det med titta i spegeln för dig.
Och det kommer ju aldrig ske.
Du vet var den magin som du pratar om uppstår från? Så varför tar du gång på gång upp magin då?
Min magi är det inte. Har aldrig pratat om magi då det inte hör hemma i vetenskapen. Det hör hemma i sagovärld och den världen tror inte på. Jag lever till skillnad från dig i verkligheten. Du verkar leva i en sagovärld fylld av magi.