Vågar ni vaccinera er mot covid?
När 15år har gått, så kommer du veta om att jag hade rätt igen.
När 15år har gått, så kommer du veta om att jag hade rätt igen.
Vi vet så länge man inte kommer med skador och död som kanske tom måste bli x1000 större för vi ska komma till en punkt det är kanske kanske kanske KANSKE möjligt.,
Vi vet heller inte konsekvensen av att få Covid sjukdomen och vad det skulle kunna ställa till med om 10 år, även om sjukdomen idag vore mild.
Varför vill du skrämmas i en sådan här tråd med totalt osannolika scenarion om att det skulle kunna vara värre med vaccinet än att få sjukdomen?
Finns det långtidsstudier på vad en genom-gången sjukdom kan ställa till med om 10 år i kroppen?
Vad är relevansen med dina inlägg?
Nja, här vill jag säga emot. Det är betydligt högre chans att inga långtidsbiverkningar kommer visa sig, även om vi inte vet med säkerhet. Jag skulle säga nära 100% chans för att vaccinet är säkert på lång sikt, och mindre än 1% risk att det inte är det. Såklart min gissning, beroende på vad vi vet i övrigt.
Var kommer det där "ja" ifrån? Jag skulle just kolla vad exakt Epic svarade på. Men inlägget finns ju inte!?
Det har redan gått mer än ett halvår, och hundratals miljoner doser givna inom den parametern.
Och inget som stöder ditt påstående, lycka till med version två av vaccinen.(Eller lycka till för argumentet att det sker, men mycket säger inget sker där heller och vi står här 10-15år senare och jag har rätt igen.)
Eftersom läkemedel är ur kroppen lång innan dess, så måste skadan uppstå i närtid.
Men kanske magi är ditt sätt och se sjukvårdande på.
Där berättar du att du inte förstår vad du läser.
Skador av ett läkemedel som inte finns i kroppen, skapar inte skador så sent utan visat sig tidigare.
Vad exakt tror du har ändrat sig? För du glömde av att berätta det!!!!!!
Sannolikhetsräkning i all ära, men det är ju ganska uppenbar att risken för sena biverkningar inte är 50 %, det är inte ens 1 % antagligen.
Jaha, tack. Där säger du ja till att du menar att skrämmas?
För att det inte lär vara helt annorlunda än vid andra vaccinationer. Vi vet vad vaccination gör, hur det påverkar kroppen. Och där spelar det inte heller någon viktig roll att det är en ganska ny metod. Det blir ändå en liknande process.