Vågar ni vaccinera er mot covid?
Sekters kolloidalt silver? Vad pratar du om?
JA, det är en sekt som tror det botar allt på jorden, har du verkligen missat det?
Såg det precis och en utmärkt idé, skicka en kallelse till alla ovaccinerade.
För alla dom är inte antivaccers, många av dom är bara lata och där kommer en kallelse prefekt in.
Tryck visa endast och se vad du svarar på.
Vad vänder och vrids på sektens kolloidala silver är precis lika ointressant för COVID-19 som innan, och vitaminer är en del av behandlingen man tar till.
Det hade du vetat om du hade tittat upp nyheten, googla vet ja.
Haha, att glömma av vitaminer används i en del av behandlingen är intressant.
Men antar du inte vill erkänna vitaminer i behandlingen, för det skulle ju innebära jag har rätt igen.
Det räcker du googlar så ser du att det är en man använder.
Och skicka ut en kallelse, en del är bara lata och de går och tar vaccin om de får en, det vet vi på andra screeningar.
Jag lärt mig av dig och då är det alltid googla, men åt andra hållet så kräver du allt.
Det är en erfarenhet man har innan i sjukvården fick vi berättat för oss precis, skickar man kallelse så kommer folk.
Men en antivaccer lär inte komma så enkelt, men de lata helt klart.
Det är din källhantering jag nu utnyttjar, bli inte så upprörd över att jag gör precis som du med källor.
Det är en del i behandlingen man sett användas, inget jag kan göra nått åt.
Peru?
Den som är observant vet detta redan.
Men Peru var de som använde munskydd väldigt mycket och inte nått att visa upp för det.
Och då blir det en del av behandlingen.
Vi sett detta på mer än ett ställe där man rutinmässigt ger dessa, vilka de är idag inte ens suning, för det är inget jag bryr mig om.
Det var bara en mycket viktig diskussion i placebo, och att man faktiskt gav detta som en del av behandlingen.
Vattkoppor var verkligen ingen nyhet, men ändå....
Jag har inte ens en gång tagit reda på varför de gav den, men för mig de pratade om att de trodde COVID-19 ibland drog ut det vitaminet.
Dock har det definitivt varit en del i behandlingen på mer ställe än ett, och sen har det gått ett år.
Har inte ens funderat på om det hjälper, dock har det använts.
Det mest intressanta är väl att man lägger orden i munnen och säger det ska bota COVID-19.
Det är det som gör det så roligt.
Kanske alla har slutat med denna behandling då, som sagt vad det var typ mer ett år sedan nu.
Undra varför de går igång på något som stämmer.
Har det givits i Sverige någon gång för COVID-19?
Och då inte vid konstaterad brist, för det vore ju tokigt om man trodde att det inte skulle ges då, oops de gjorde det visst redan ovan.
Noipe, det är sjukvårdens erfarenheter på andra saker och tex screening
Och där man sett ett mycket större deltagarantal när man gjorde.
Spelar ingen roll, det är en behandling man använt, och skulle inte alls bli förvånad att det fortfarande används någonstans.
Och ändå är det så galet fel på vattkoppor för dig fortfarande, du har fortfarande inte erkänt hur galet fel du hade.
Men och andra sidan behövs inte detta, då alla kan se det.
Inser det är kliniskt rent ifrån stöd för ditt påstående.
Och dessa "giftinjektioner" du pratar om, de har gjort så det är mestadels ovaccinerade som dör.
Och är man vaccinerad och dör, så har man svåra sjukdomar eller väldigt gammal.
DU utelämnade denna effektivitet av någon underlig anledning, sicken tur att jag kom ihåg åt dig och berätta det sen.
Sen skulle din inläggning på sjukhuset om en sådan kom till stånd, bli rätt udda och när du har åsikter som saknar stöd på alla ställen.