BF Januari 2022 ????
Har också plussat idag, om än tidigt, men ännu tydligare när jag testade ikväll.
Bf borde vara 12 januari :)
Har också plussat idag, om än tidigt, men ännu tydligare när jag testade ikväll.
Bf borde vara 12 januari :)
Har också ansökt om medlemskap i den mer synliga fb gruppen :)
Okej hörrni! Fråga om fb-gruppen. I ett inlägg finns en grupp ?snödropparna faller vitt?, är det den gruppen som alla skriver om eller har fler fb-grupper startats upp?
Jag hoppar in här!! Så kul med fler att prata med.
BF januari 2022
2 januari - Venom18
4 januari - Obalem
5 januari - Humlesurr
6 januari - LinaJ87
6 januari - 96Linneaa
7 ? Januari - iloverooti
9 Januari - melle90
10 januari - JosHed
10 januari - Link92
12 januari - Amandannn
12 januari - Stjärnhimmeln
16 januari - Elena92
Ja, så kul! Jag lär dock bli flyttad. Blir alltid flyttad haha. Så jag räknar med några dagar senare.
Jag vågar inte gå med i en FB-grupp innan jag vet vad vi ser & vad Gyn säger på första VUL. Finns det någon mer som jag som är kvar här också en stund? Kan inte ni dela med er mer om er själva;
Ålder? Första eller barn innan? BF? Stad? Hur mår ni nu?
Jag kan börja; Jag är 31år & det här skulle vara mitt första <3 BF 9 januari 2022.
Mår ganska bra men känner också mycket; illamående men inte så farligt, hungrig konstant & kan bli dödstrött på en sekund ibland. Humöret tror jag också att det är mycket som händer inuti. :)
Plussade idag!!! Bf 18 januari, exakt samma datum som storebror föddes på! Överlycklig!??????
BF-lista:
Link92, 29 år, BF 9 jan, första barnet
JosHed, 30 år, BF 10 januari, 3 barnet, andra barnet i livet
Amandannn, 20 år, BF 10 januari, första barnet
Jojjans, 35 år, BF 18 jan, andra barnet
Ericky, 33 år, BF 29 jan-5 februari, 1:a barnet
Jag har gjort ivf så räknade så som de säger att man ska räkna då, men ville kolla om det verkar stämma jämfört med andra här inne.
Haha missade ditt svar som kom precis innan mitt. Med identiskt svar! Samma bf på oss då! :D